Tropheus81 Skrevet 3. februar 2013 #1 Skrevet 3. februar 2013 Håper å få noen gode råd/tips her siden jeg har problem å føle hva jeg skal gjøre utfra hva hjerte og hodet sier meg For å starte fra begynnelsen: I februar 2012 ble jeg og Malin spleiset gjennom en felles venninne. Vi startet å chate en del og hadde kontakt flere ganger daglig, etter hvert utvekslet vi telefonnummer med hverandre og begynte med sms. Vi sendte både godmorgen og godnatt meldinger til hverandre, samt flere ganger daglig. Malin har slitt med flere tidligere dårlige forhold og har hele tiden vært usikker på forholdet mellom oss. Jeg har prøvd å gi henne oppmerksomhet, støttet henne og sagt flere ganger til henne at jeg er glad i henne uten den type respons tilbake. Noe jeg syns er sårende, spesielt nå etter så lang tid uten at vi er «sammen». Vi har møtt hverandres familie mange ganger i løpet av perioden vi har kjent hverandre, og begge familiene liker parten som den den andre har. Vi har veldig mange felles venner/venninner, så vi kjenner til hverandres omgangskrets. Men vi har omtrent aldri besøkt disse sammen. Denne julen og nyttårsaften feiret vi sammen med min familie og hadde en veldig koselig tid sammen. Men etter nyttår har hun knapt nok gitt lyd fra seg, vært veldig fraværende og det gå mellom 2-3 dager før jeg hører fra henne. Jeg har prøvd å gi henne den oppmerksomheten som jenter forhåpentligvis liker, samt tatt initiativ til ulike aktiviteter som kino, restaurant, besøk til andre, filmkveld eller bare rett og slett tilbringe tid sammen å prate… Hun har sagt at hun ikke ønsker å miste meg, jeg har vært tydelig at dersom det ikke blir oss så klarer jeg ikke et vennskap med henne grunnet de sterke følelsene jeg har overfør henne. I dag fikk jeg en telefon fra en venninne av henne som jeg ikke kjenner så veldig godt der hun sa at Malin var aktiv på en online datingplass, dette såret meg utrolig mye siden jeg ikke kan skjønne at hun ikke har sagt noe om dette tidligere. Hun har visstnok vært aktiv dere hele tiden hun har kjent meg og datet meg. Hvordan ville dere ha reagert?? Etter et år med "dating" er det kanskje på tide å sette et ultimatum? Hvilke erfaringer har dere?? Jeg er veldig glad i denne jenten og føler vi passer hverandre, men jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre nå?? Håper det er noen med gode råd…
Neket Skrevet 3. februar 2013 #2 Skrevet 3. februar 2013 Malin er "Not that into you". Bare å gå videre.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2013 #3 Skrevet 3. februar 2013 Sorry mann. Dere har sikkert hatt en fin greie dere imellom, men du har nok representert en skulder å gråte på og en som støtter. Det skaper fine vennskapelige bånd og bør absolutt gjøres mellom venner, men det skaper ikke spenning og attraksjon. Du har jo tilbudt deg selv hele veien i form av erklæringer om hvor glad du er i henne og initiativ. Hun har jo ikke måttet jobbe for deg i det hele tatt, og det er slik en blir en "beta" i de fleste kvinners øyne, og det ser du jo nå i det du fikk vite at hun har sett etter en som kan tilby mer spenning via nettdating. Det eneste du kan gjøre nå er å trekke deg unna og evt. stille ultimatum. Om hun har et snev av interesse og respekt for deg så er det en liten mulighet for at hun da vil begynne å jobbe litt for å få deg, men for å være helt ærlig så tror jeg ikke dette går i din favør. Til det har det gått for lang tid, attraksjon er noe som bør skapes relativt raskt, hvis ikke havner man i vennefella. Det er hardt, men det aller beste i slike tilfeller er å kutte bånd i stedet for å pine seg selv gjennom noe som sannsynligvis ikke utarter seg slik du ønsker det. Finn heller ei ny. Anonym poster: f894c0bec3a7fb1f131a4482e0e3e6ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå