Gå til innhold

Craving-Bare Må Ha, Bare Må Ha Det!

Anbefalte innlegg

Gjest ms_kwang
Skrevet

I hele denne uke, har jeg gått med en craving: Bacon..

Normalt spiser jeg ikke bacon, jeg hater bacon, jeg synes ikke det smaker noe godt...

Men denne uka, jeg fråtser bacon :fnise: Jeg bare elsker bacon! (noe jeg egentlig ikke gjør til vanlig....)

Noen andre som har hatt noen akutte "JEG MÅÅÅÅ HA DET!!!!!!" De siste dagene/uka? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja!

Forrige uke var jeg helt ekstrem etter superchips!

Hvorfor får man aldri skikkelig lyst på brokkoli, persille eller blomkål?? Det er i det minste sunt..

• Liker 1
Gjest ms_kwang
Skrevet

hehe ;p

Jeg tåler ikke champignon, men for ett par måneder mååte jeg bare ha det på pizza i gryteretter og ellers andre matretter x)

Jeg får utslett og delvis pustevansker om jeg spiser det, men noe i meg bare sa at jeg bare MÅTTE ha det, whyyyy o.O

heldigvis får jeg ikke ofte sjokolade cravings...men er heller en "ååååh nå måååå jeg ha noe sur-søtt....!!! Sitron med sukker på mmmmmmmm" x)

Skrevet

Ja, får det ofte. Som regel etter etter sjokolade! Og har såklart som oftest ikke dette tilgjengelig heller.

Innimellom får jeg også cravings etter f.eks fetost også til maten, som jeg jo liker veldig godt, men ikke ofte vi har det. Så litt merkelig hvordan det plutselig kan komme.

• 2 uker senere...
Skrevet

Craver intenst etter atkinsbarene med kokos, i det siste. Smaker akkurat som bountysjokolade. Må ha minst to om dagen. Har kjøpt opp så mange at jeg håper på å gå lei av dem snart.

Skrevet

Nå er jeg inne i en periode hvor jeg MÅ har aioli på ALT mulig. Det er utrolig plagsomt, men må man så må man!

Skrevet

I går fikk jeg instant craving på sushi og is - i den rekkefølgen! Ikke noe særlig for studentbudsjettet, men det går en en sjelden gang :mrgreen:

Skrevet

Appelsin og brunost (av alle mulige ting ...)

Skrevet

Nå er jeg inne i en periode hvor jeg MÅ har aioli på ALT mulig. Det er utrolig plagsomt, men må man så må man!

Jeg har nesten samme, bare med rømmedressing! Rundstykke med rømmedressing er den nye favoritten! :fnise:

Skrevet

Akkurat nå: råstekte urtepoteter av Amadinepoteter.. hekta

Skrevet

Jeg har nesten samme, bare med rømmedressing! Rundstykke med rømmedressing er den nye favoritten! :fnise:

Rømmedressing er sinnsykt godt også :ler:
Skrevet

Kaviar...... Eneste jeg har lyst på er rugskiver med kaviar eller knekkebrød med kaviar. Til nøds makrell i tomat... Og til det MÅ jeg ha skummet kulturmelk å drikke.

Skrevet

Vi har en diger pose med mini-toblerone hjemme som vi kjøpte tax free, sånt burde virkelig ikke vært lov!!

Gjest Borghild
Skrevet

Salti (glutenfrie Ritz-kjeks) med creme cherie! Har helt dilla! Kan spise en halv pakke om dagen! :)

Gjest Funky Punk
Skrevet

Pringles med paprikasmak :sjenert:

Kjøper det ekstremt sjeldent fordi jeg vet jeg ikke klarer å la de være.

Kjekt når mannen kjøpte 4 bokser til meg en gang...tror de varte i 2 dager.

Skrevet

Akkurat nå er jeg skikkelig hekta på spekeskinke. Kjøpte en nydelig god spekeskinke i går, og går og småspiser av den hele tiden.

Skrevet

Jeg kan også plutselig få umenneskelig lyst på en eller annen matvare. Det er ofte det samme som går igjen da, f.eks. sjokolade eller havregryn/crüsli med kulturmelk.

Klarer jo å la være å spise det om jeg bør/må, men til tider har jeg så fryktelig lyst på at det er helt hinsides all fornuft!

Skrevet

De påskeegga i lilla kartong, marianne-drops og cola. Hurra for usunne ting, bare så synd det blir oftere enn det burde nå! :(

• 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...