Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte bestille meg Hunter støvler, men sliter litt med størrelsesvalget. Ingen av butikkene jeg har vært i har de jeg ønsker meg i riktig størrelse så jeg får ikke prøvd heller.

Jeg har prøvd back adjustable i str 37 og de sitter akkurat med vanlige sokker. Problemet er at jeg ikke har plass til tykke sokker i det hele tatt. Vurderer derfor om jeg burde hatt str 38 eller om de da blir for store? Jeg synes allerede de er litt store rundt ankelen så jeg er redd de blir altfor store. (Hunter original tall blir for trange i leggen, og jeg vil ikke ha korte støvler).

Ellers har de Balmoral neopren som er tykkere, men likevel burde jeg kanskje hatt plass til sokk. http://www.hunter-boot.com/balmoral-lady-neoprene/

Noen som har prøvd dem?

Hvilken størrelse ville dere kjøpt i begge typene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker vanligvis 37 og har 38 i Hunter, hvis det hjelper :)

Skrevet

Hvor store er de nedi synes du? Må du ha sokk for at føttene ikke skal gli ned støvlen når du går?

Skrevet

Jeg har Huntersokker, men bruker mest andre ullsokker, Huntersokkene har en søm bak på hælen som kan være irriterende. Det best med ullsokker, men det funker helt fint uten også, de er ikke for store liksom, bare litt romsligere. Men nå har jeg kjøpt Hunterullsåler, og da har jeg ikke plass til skikkelige ullsokker lenger, så bruker sånne tynne. Egentlig er de litt for snaue med Huntersålene (de er tykke), så tipper jeg tar de ut etterhvert, de er bare så utrolig myke :rodmer:

Skrevet

Og de er forresten behagelige å gå langt med :)

Skrevet

Prøvde du 37 da du kjøpte de i 38? Hvordan satt de på foten din?

Skrevet

37 satt som et skudd uten ullsokker, helt perfekt. Men jeg ville ikke ha gummistøvler jeg ikke kan ha ullsokker i, så gikk opp en størrelse. Har ikke angret et sekund. Var også veldig i tvil før jeg kjøpte :)

Skrevet

Jeg gjorde det samme som up!, og har også samme erfaringer ellers.:) De er store nok til at jeg kan ha ordentlig tykke sokker, men sitter godt uten også.

Skrevet

Jeg bruker egentlig 36, men i Hunter har jeg 37. Må ha ullsokker eller Hunter sine sokker i, og da ble det litt akkurat med 36.

Skrevet

Jeg synes de er helt normale i størrelsen, kanskje litt store. Får ullsokker og huntersokker opp i min vanlige skostørrelse. Har standard/original støvler.

De glipper lett, så ville ikke kjøpt for store, da ender det med gnagsår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...