AnonymBruker Skrevet 3. februar 2013 #1 Skrevet 3. februar 2013 jeg har en date som jeg synes er kjekk, morsom, veldig fin mann.. problemet mitt er at han ikke har spesielt pene føtter.. jeg har fot-skrekk men det går greit hvis man har velstelte føtter, noe jeg merket i dag at han ikke har. veldig gul hard hud, masse hår på de og tjukke ustelte negler.. er dette slå-opp-grunnlag? blitt veldig glad i han så dette var en strek i regningen Anonym poster: 207b0c3c8358b9176cff3362fd49438b
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2013 #2 Skrevet 3. februar 2013 Enten er du troll, eller så burde du slå opp med han fordi du er sykt overfladisk og at han derfor fortjener noen som er bedre enn deg. Anonym poster: 69431a6eef48d45cfd32a24ca4c4ddb5 12
Wanita Skrevet 3. februar 2013 #4 Skrevet 3. februar 2013 Gi gavekort på fotpleie Var det jeg tenkte og. Hva med å ta han med så kan dere få det samtidig som en hyggelig kjærestegreie å gjøre sammen? Jeg og har litt fotskrekk, så tok laaaang tid før mannen fikk lov til å ha tærne sine i nærheten. Tær er bare suuuperekkelt Nå går det helt fint med hans ben....men har aldri følt han har ustelte ben, så ikke vært borti den problemstillingen. Men om du virkelig liker han så burde du vel prøve å finne ut hvordan du kan leve med det.
Gjest tsejG Skrevet 3. februar 2013 #5 Skrevet 3. februar 2013 Finnes det egentlig snart noe som IKKE er dumpingsgrunnlag i overfladismens land nr 1 av alle land? Skjev nese, for liten pikk, hår på kjønnsorganene, hår på brystet, hår generelt, store ører, for lav, for høy, feil dialekt...... Og nå også ekle tær! Foreslår at myndighetene snarest tillater kloning, slik at ALLE etter en generasjon er sikret et perfelt eksemplar av menneskerasen å inngå forhold til. DA må vi vel en gang for alle bli fornøyd, alle sammen, hva?
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2013 #6 Skrevet 3. februar 2013 Finnes det egentlig snart noe som IKKE er dumpingsgrunnlag i overfladismens land nr 1 av alle land? Skjev nese, for liten pikk, hår på kjønnsorganene, hår på brystet, hår generelt, store ører, for lav, for høy, feil dialekt...... Og nå også ekle tær! Foreslår at myndighetene snarest tillater kloning, slik at ALLE etter en generasjon er sikret et perfelt eksemplar av menneskerasen å inngå forhold til. DA må vi vel en gang for alle bli fornøyd, alle sammen, hva? Alt tyder da på at det beste for kvinner er å være single. Kvinner som unngår forhold til menn, kan ta hensyn til sine egne behov, de slipper å drasse på et forvokst barn, og de slipper stadig å utsettes for seksuell utnytting/seksuelle overgrep i hjemmet.
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2013 #7 Skrevet 3. februar 2013 Du kan spørre om han kan klippe neglene i det minste. Er jo litt urenslig med lange negler.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2013 #8 Skrevet 3. februar 2013 Kanskje han har fotsopp/neglsopp? Han bør i så fall få det fikset før han smitter deg. Anonym poster: c487f8cdb3c266b3de82201148eee7a5
Sweet77 Skrevet 3. februar 2013 #9 Skrevet 3. februar 2013 (endret) Finnes det egentlig snart noe som IKKE er dumpingsgrunnlag i overfladismens land nr 1 av alle land? Skjev nese, for liten pikk, hår på kjønnsorganene, hår på brystet, hår generelt, store ører, for lav, for høy, feil dialekt...... Og nå også ekle tær! Foreslår at myndighetene snarest tillater kloning, slik at ALLE etter en generasjon er sikret et perfelt eksemplar av menneskerasen å inngå forhold til. DA må vi vel en gang for alle bli fornøyd, alle sammen, hva? Jeg kan komme på enda flere dumpe-grunnlag jeg: Ølmage, pinglekropp, for store muskler, for små mukler, liker sport på T, ikke glad i grønnsaker, rødhåret, skallet, for store ører, liker ikke barn, overfladisk, for opptatt av jobben, for lite ambisjoner, etc etc e t c... WOOOW, det er jo ikke menn igjen jo! Eller kvinner... Heldigvis så lider ikke de fleste av oss av alle aversjonene på en gang, så det å finne seg en partner er relativt enkelt for de fleste. Ikke krisemaksimer sånn. Endret 3. februar 2013 av Flair 1
Pottah Skrevet 3. februar 2013 #10 Skrevet 3. februar 2013 Oida.. Ja du burde nok slå opp, men ikke på grunn av tærne hans! Men fordi han rett og slett fortjener noen som kan se forbi minor kroppsissue. Tenk om han skulle slått ooo fordi fordi du har for stor mage eller for store ører.. 1
Gjest tsejG Skrevet 3. februar 2013 #11 Skrevet 3. februar 2013 Jeg kan komme på enda flere dumpe-grunnlag jeg: Ølmage, pinglekropp, for store muskler, for små mukler, liker sport på T, ikke glad i grønnsaker, rødhåret, skallet, for store ører, liker ikke barn, overfladisk, for opptatt av jobben, for lite ambisjoner, etc etc e t c... WOOOW, det er jo ikke menn igjen jo! Eller kvinner... Heldigvis så lider ikke de fleste av oss av alle aversjonene på en gang, så det å finne seg en partner er relativt enkelt for de fleste. Ikke krisemaksimer sånn. Tja, krisemaksimerer ikke, men jo, jeg slutter aldri å undres over hva man finner som vektige nok grunner til å avslutte forhold. Og dumpe-grunnlaget øker, som du selv også bredt demonstrerer.... Dermed faller stadig flere i aversjons-saksa, proporsjonalt med et stadig økende kroppsfokus. Mao blir det i fremtiden sannsynligvis vanskeligere å finne seg en partner, med mindre man sørger for "hjelpe til" med enten kloning eller befruktning med sæd fra kun perfekte mennesker. Det har alt begynt...
Tabris Skrevet 3. februar 2013 #12 Skrevet 3. februar 2013 Jeg mister troen på menneskeheten av tråder som dette. 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2013 #13 Skrevet 3. februar 2013 Ekle tær er sykt ekkelt. At man ikke steller føttene sine, gjør at jeg oppfatter vedkommende som uhygienisk og ekkel. Definitivt et stort turn-off med lange tånegler. Anonym poster: a6837fc34851cadef2d4bde0c30543fc 1
Gjest Methusalem Skrevet 3. februar 2013 #14 Skrevet 3. februar 2013 Når jeg ser tråder som dette vet jeg hat jeg gjør det riktige med og holde meg singel
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2013 #15 Skrevet 3. februar 2013 Hahahaha Takk for en god latter! Men jeg håper dette er bare en spøk da Anonym poster: a9e3957980a17f96b1b8a46492e3e28c
Gjest Purple Haze Skrevet 3. februar 2013 #16 Skrevet 3. februar 2013 Ekle tær er sykt ekkelt. At man ikke steller føttene sine, gjør at jeg oppfatter vedkommende som uhygienisk og ekkel. Definitivt et stort turn-off med lange tånegler. Anonym poster: a6837fc34851cadef2d4bde0c30543fc Likevel går det vel heller an å si fra til vedkommende, i stedet for å vurdere å dumpe vedkommende? Helt utrolig hvor overflatiske og ekstremt pirkete enkelte kan være. En skal tydeligvis være fullstendig plettfri for å komme gjennom nåløyet til enkelte. Regner med at de er perfekte selv også da, om de kan reagere på sånne ting hos en partner. 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2013 #17 Skrevet 3. februar 2013 er dette slå-opp-grunnlag? blitt veldig glad i han så dette var en strek i regningen Anonym poster: 207b0c3c8358b9176cff3362fd49438b Siden du i det hele tatt undrer, så er åpenbart svaret ja. Og nei, du er ikke blitt veldig glad i han, for hvis så var tilfelle så hadde du ikke reagert med å vurdere å slå opp pga noe sånt. (Endatil spørre andre om det er slå-opp-grunnlag... jeez!?! ) Anonym poster: bd95b093daea80841c15caa41461d2b5 1
Havbris Skrevet 3. februar 2013 #18 Skrevet 3. februar 2013 (endret) ... og stygge tær/negler er sikkert bare toppen av isfjellet. Tenk hva dette kan være symptomer på når det gjelder hans personlighet, hygiene, evne til omsorg, evne til kommunikasjon, evne til samarbeid, husarbeid og det å være far. Blitt veldig glad i mannen og så vurderer du dumping pga av tærne hans. Blir trist av slike tråder jeg. Endret 3. februar 2013 av Havbris 2
Gjest kinkylita Skrevet 3. februar 2013 #19 Skrevet 3. februar 2013 Istedet for å kreve at mannen gjør noe med føttene sine, kan vel heller du gjøre noe med deg selv, gå til en psykiater å få bukt på fobien din? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå