Mariahamm Skrevet 3. februar 2013 #1 Skrevet 3. februar 2013 Funnet en kjole jeg elsker, og er i tvil om hvor jeg skal bestille den. Brud og bli ny er nærmere, men fikk et litt bedre inntrykk av brudesenteret. Noen som har positive eller negative erfaringer med de to stedene? Lite tid til å bestemme meg nå.
Semydfe Skrevet 3. februar 2013 #2 Skrevet 3. februar 2013 Jeg har bestilt min kjole hos Brudessenteret i Drammen. Jeg fikk veldig fint inntrykk og ble tatt svært godt imot av damene der :-) Og de har gode innspill til tilbehør og tilpasseing av kjolen, uten at de prøver å presse frem mer salg. Hvilken kjole har du bestemt deg for?
Mariahamm Skrevet 3. februar 2013 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2013 Får ikke til å legge til bilde, men Mori Lee 1612 hvis du orker å søke opp ;-) Annerledes enn jeg hadde tenkt, men fikk den god følelsen. Bra du har fått godt inntrykk av de, liker at de også kan sy inn, slik at man får gjort alt på ett sted :-)
Semydfe Skrevet 3. februar 2013 #4 Skrevet 3. februar 2013 Den er kjempeflott! Og faktisk en av to som jeg sto igjen med før jeg tok valget. Jeg endte opp med å velge en kjole fra St.Patrik istedenfor, men kikker fortsatt stadig på Mori Lee-kjolen ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå