Gå til innhold

Hvor mange av oss har objekt-brukernavn ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En tråd for alle oss som tydeligvis har vært ivrige studenter i førsteklasse. Vi vet hva ting i huset vårt og rundt huset vårt heter, og vi er ikke redde for å bruke det som brukernavn!

Så heter du bolle, kopp, serviett, støv eller whatever. Post her! Gjerne med en liten forklaring på hvorfor du valgte akkurat dette brukernavnet.

Personlig valgte jeg bare navnet fordi jeg har en korktavle på rommet. Dessuten hadde jeg da muligheten til å putte random ting på profilbildet mitt i Photoshop.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe, er dette objektivt nok?

Snerk fordi ingen liker det og et av ordene mine i "Norges styggeste ord"-liste.

Gjest Amazing Cunt Wig
Skrevet

Nå har jeg vært så "frigjort" at jeg har hengt på et adjektiv først, men en fitteparykk er noe som kan være hendig i mange ulike situasjoner - som f.eks om du plutselig en morgen våkner opp som kvinne på en nudiststrand på 70-tallet.

• 2 uker senere...
Skrevet

Tilfeldig. Krysopras er, for de som ikke veit det, en type halvedelstein. Grønn. Utkåra den til min favorittsteintype en gang i barndommen pga det rare og morsomme navnet.

Gjest Eurodice
Skrevet

Nå har jeg vært så "frigjort" at jeg har hengt på et adjektiv først, men en fitteparykk er noe som kan være hendig i mange ulike situasjoner - som f.eks om du plutselig en morgen våkner opp som kvinne på en nudiststrand på 70-tallet.

Hvilket ord er adjektiv mener du?

Skrevet

Jeg sniker meg inn her, selv om jeg trekker strikken lovlig langt. Jeg har nå endelig anskaffet meg en stk lyspære som jeg har bilde av i avataren. Brukernavnet kommer av det snodige grunnstoffet som de bl.annet bruker i disse pærene. SO THERE!

Gjest shutthefuckup
Skrevet

Hvilket ord er adjektiv mener du?

Amazing ;)

Gjest Eurodice
Skrevet

Amazing ;)

Du er han, ja. Jeg tenkte ikke så langt. Ikke så greit å få med seg alt ;).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...