Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I en alder av 23 år har jeg oppdaget til min forskrekkelse at jeg har slappe og rynkete øyelokk, spesielt på ene øyet. Det kom som lyn fra klar himmel, en morgen for noen uker siden da jeg så meg i speilet. :( Det forandrer faktisk utseendet mitt en del. Har også fått linjer under øynene. En del mer enn venninnene mine på samme alder. Mamma har også en del mer rynker enn andre på sin alder, så det er mulig det er genetisk.

Men samme hvor overfladisk jeg måtte være, ønsker jeg å gjøre noe med det. Hva kan gjøres? Kan en oppstammende øyekrem og øyemasker i det hele tatt gjøre noe forskjell?

Andre forslag? Har ikke akkurat lyst til å ty til øyelokksløft(vet ikke hva det heter) i en alder av 23 akkurat. Hjelpes meg..

Anonym poster: d86bcc327755cbed9016dc80109169a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk denne hver dag:

http://www.boots.com/en/LA-ROCHE-POSAY-ANTHELIOS-Extreme-Face-Fluid-SPF-50-50ML_866323/

Over 90 prosent av hudaldring skyldes soleksponering.

Bruk ellers god produkter fra hudpleier, anbefaler MD formulations, kjøp på feelunique. Smør huden innenfra med sunt fett (omega 3) og unngå sukker, sukker bryter ned kollagen som er det stoffet som gjør huden stram.

Anonym poster: b24a66a8c1deda59768748e9148cf305

Skrevet

^ Solkremen som frøken Anonym over er veldig god. Jeg bruker den samme.

Skrevet

Bruk denne hver dag:

http://www.boots.com/en/LA-ROCHE-POSAY-ANTHELIOS-Extreme-Face-Fluid-SPF-50-50ML_866323/

Over 90 prosent av hudaldring skyldes soleksponering.

Bruk ellers god produkter fra hudpleier, anbefaler MD formulations, kjøp på feelunique. Smør huden innenfra med sunt fett (omega 3) og unngå sukker, sukker bryter ned kollagen som er det stoffet som gjør huden stram.

Kan man bruke denne under øynene?

Gir denne nok fukt? Eller bruker dere fuktighetskrem i tillegg?

Anonym poster: bda6c9402678d624badaa6761cbcbb4a

Skrevet

Takk for tips :) Men den solkremen forebygger, den gjør jo ingenting med allerede oppståtte rynker/slapp hud? :-)

Anonym poster: d86bcc327755cbed9016dc80109169a6

Skrevet

Det eneste som fjerner rynket og slapp hud er botox eller operasjon. Finnes ikke noen mirakelkremer som fjerner slikt dessverre.

Anonym poster: e250947ffbcd815c461cf3cec4dea4c3

• Liker 3
Skrevet

Jeg har hatt tunge øyelokk hele livet. Det påvirker veldig utseende mitt, og jeg går døgnet å holder øyebryna oppe (øvd på det hele livet, så ser ikke forskrekket ut). Ser sur og stygg ut om jeg ikke holder de oppe. Må vell legge meg under kniven for å få fjernet det. Ganske kjipt, så vet hvordan du har det.

(21 år gammel)

Anonym poster: e911d7f5f6d08d448f2b92d34895b6ca

Skrevet

Mamma opererte nettopp øyelokkene (38 år). Hun ble utrolig fornøyd, og det ble utrolig fint! Det er, som flere påpeker, dessverre ingen mirakelkremer/masker.

Skrevet

Hvis rynkene først har kommet eller huden først har begynt å henge, så er det ingen verdens kremer som virker.

Kun kirurgi, eller evnt botox til rynkene.

Men når du er så ung så er nok sminketriks det du bør begynne med.

Anonym poster: ad29f120eced256935d89f3f2aa77844

Skrevet

Kan man bruke denne under øynene?

Gir denne nok fukt? Eller bruker dere fuktighetskrem i tillegg?

Anonym poster: bda6c9402678d624badaa6761cbcbb4a

Fuktighetskrem under selvfølgelig. Når det ikke er sterk sol eller jeg skal være lite ute blander jeg den bare med fuktighetskremen.

http://www.hildechristina.com/tag/hudpleie-for-dummies

Skrevet

Hvis du røyker - slutt med en gang.

Anonym poster: 01ba54e1cc547b8eaec41b2bd86cf930

• 3 uker senere...
Gjest hannehov93
Skrevet

Det eneste som fjerner rynket og slapp hud er botox eller operasjon. Finnes ikke noen mirakelkremer som fjerner slikt dessverre.

Anonym poster: e250947ffbcd815c461cf3cec4dea4c3

Ikke nødvendigvis :) Fruktsyrer hjelper veldig på dette. Reviva Labs (som du kan få via iherb.com) har en helt del enormt gode kremer for dette. Nå kan ikke jeg si med sikkerhet at det hjelper på selve rynker, ettersom jeg ikke har noen, men de har i hvert fall strammet huden min betraktelig. Fått en glød også. Verdt å ta en titt på. Lest en del reviews om det også, og mange er fornøyde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...