Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest tiril27
Skrevet (endret)

Har vel skranta litt i det siste fra min side på forholdet mitt til han,eller følelsene mine for han rettere sagt,en dag

er jeg sikker på hva jeg vil,en annen dag kan det være helt motsatt,han er veldig følsom så når jeg skulle ta opp dette

brast han i gråt,jeg sa at jeg ville ha en pause i forholdet for å finne ut hva jeg vil men hva vil jeg egentlig?hvordan skal jeg komme frem til hva som er det beste å gjøre.

Endret av tiril27
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du mener at vi skal avgjøre det utifra de.....14 ordene du skev her?

• Liker 2
Skrevet

Umulig for noen å svare på ut ifra et så kort innlegg :S

Skrevet

Om du ikke vet va det er, eller ikke vil utdype mer om hva så gjør at du er usikker, så prøv noen dager fra hverandre? Bor dere i lag? flytt ut litt for å få ting på avstand, evt ikke møtes på en stund. Kjenn om du savner han eller ikke....

Skrevet

ja du bør dumpe han hvis du ikke har noe mer å si om han.

Gjest tiril27
Skrevet

Vet at det var et kort innlegg,men hvor skal jeg begynne..Jeg prøver.

Har vel skranta litt i det siste fra min side på forholdet mitt til han,eller følelsene mine for han rettere sagt,en dag er jeg sikker på hva jeg vil en annen dag kan

det være helt motsatt..Han er veldig følsom,så når jeg skulle ta dette opp brast han i gråt,jeg sa at jg ville ha en pause i forholdet for å finne ut hva jeg vil,men

hva vil jeg egentlig? sukk..

Gjest tiril27
Skrevet

Om du ikke vet va det er, eller ikke vil utdype mer om hva så gjør at du er usikker, så prøv noen dager fra hverandre? Bor dere i lag? flytt ut litt for å få ting på avstand, evt ikke møtes på en stund. Kjenn om du savner han eller ikke....

Om du ikke vet va det er, eller ikke vil utdype mer om hva så gjør at du er usikker, så prøv noen dager fra hverandre? Bor dere i lag? flytt ut litt for å få ting på avstand, evt ikke møtes på en stund. Kjenn om du savner ha

an eller ikke....

Nei vi bor ikke sammen,men det var litt lurt det du sa om å være litt borte fra hverandre:-) takk.

Skrevet

Nei vi bor ikke sammen,men det var litt lurt det du sa om å være litt borte fra hverandre:-) takk.

Bare hyggelig.. håper det ordner seg på den måten du helst ønsker :hug:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...