Gjest tiril27 Skrevet 3. februar 2013 #1 Skrevet 3. februar 2013 (endret) Har vel skranta litt i det siste fra min side på forholdet mitt til han,eller følelsene mine for han rettere sagt,en dag er jeg sikker på hva jeg vil,en annen dag kan det være helt motsatt,han er veldig følsom så når jeg skulle ta opp dette brast han i gråt,jeg sa at jeg ville ha en pause i forholdet for å finne ut hva jeg vil men hva vil jeg egentlig?hvordan skal jeg komme frem til hva som er det beste å gjøre. Endret 3. februar 2013 av tiril27
blabla- Skrevet 3. februar 2013 #2 Skrevet 3. februar 2013 Du mener at vi skal avgjøre det utifra de.....14 ordene du skev her? 2
Lilje:) Skrevet 3. februar 2013 #3 Skrevet 3. februar 2013 Umulig for noen å svare på ut ifra et så kort innlegg :S
Vimsevamse Skrevet 3. februar 2013 #4 Skrevet 3. februar 2013 Om du ikke vet va det er, eller ikke vil utdype mer om hva så gjør at du er usikker, så prøv noen dager fra hverandre? Bor dere i lag? flytt ut litt for å få ting på avstand, evt ikke møtes på en stund. Kjenn om du savner han eller ikke....
makkapakka Skrevet 3. februar 2013 #5 Skrevet 3. februar 2013 ja du bør dumpe han hvis du ikke har noe mer å si om han.
Gjest tiril27 Skrevet 3. februar 2013 #6 Skrevet 3. februar 2013 Vet at det var et kort innlegg,men hvor skal jeg begynne..Jeg prøver. Har vel skranta litt i det siste fra min side på forholdet mitt til han,eller følelsene mine for han rettere sagt,en dag er jeg sikker på hva jeg vil en annen dag kan det være helt motsatt..Han er veldig følsom,så når jeg skulle ta dette opp brast han i gråt,jeg sa at jg ville ha en pause i forholdet for å finne ut hva jeg vil,men hva vil jeg egentlig? sukk..
Gjest tiril27 Skrevet 3. februar 2013 #7 Skrevet 3. februar 2013 Om du ikke vet va det er, eller ikke vil utdype mer om hva så gjør at du er usikker, så prøv noen dager fra hverandre? Bor dere i lag? flytt ut litt for å få ting på avstand, evt ikke møtes på en stund. Kjenn om du savner han eller ikke.... Om du ikke vet va det er, eller ikke vil utdype mer om hva så gjør at du er usikker, så prøv noen dager fra hverandre? Bor dere i lag? flytt ut litt for å få ting på avstand, evt ikke møtes på en stund. Kjenn om du savner ha an eller ikke.... Nei vi bor ikke sammen,men det var litt lurt det du sa om å være litt borte fra hverandre:-) takk.
Vimsevamse Skrevet 3. februar 2013 #8 Skrevet 3. februar 2013 Nei vi bor ikke sammen,men det var litt lurt det du sa om å være litt borte fra hverandre:-) takk. Bare hyggelig.. håper det ordner seg på den måten du helst ønsker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå