AnonymBruker Skrevet 3. februar 2013 #1 Skrevet 3. februar 2013 Hva er deres erfaringer? Jeg har så langt bare bestilt der fra 2 ganger. Første ganger ble det feil med bestillingen og jeg ble fakturert 3 ganger for en truse selv om jeg hadde bestilt en. Andre gangen nå så handlet jeg produkter for 2000 kroner og en av produktene jeg fikk var feil. Jeg fikk et produkt verdt 100 kroner mens jeg hadde bestilt noe til 250 som ble forvekslet. Uansett ved kontakt med kundeservice får jeg bare beskjed om å returnere hele leveransen pga en feil fra deres sider. Jeg har til og med tilbudt meg å betale for det produktet jeg fikk feil bare de kunne sende meg det jeg hadde bestilt. MEN NEI! Her må jeg bare pakke ned alt, printe ut leveringslapp, osv, for at de har gjort en feil. Så nå orker jeg ikke bry meg mer. Må bare godta at jeg ikke fikk det jeg betalte for. Siste gangen jeg handler fra dem i alle fall! Anonym poster: 18430733b6cb2460ee4103ef22dae5fb
fresia Skrevet 3. februar 2013 #2 Skrevet 3. februar 2013 åj, så uheldig du har vært! har bestilt derfra 20 ganger og har bare fått feil vare én gang, og da sendte de meg den riktige varen med en gang jeg sa ifra og ga meg et gavekort i tillegg så har bare opplevd rask og god service!
FantasDick Skrevet 3. februar 2013 #3 Skrevet 3. februar 2013 Jeg har bestilt fra Nelly 3-4 ganger (husker ikke helt) og alt har gått helt fint. Rask levering, ingen feil. Én gang var de utsolgte for et produkt, og da trakk de av beløpet for varen og gav meg litt "nellypenger" som plaster på såret.
Cho Kon It Skrevet 3. februar 2013 #4 Skrevet 3. februar 2013 Har bestilt derfra 15-20 ganger, og alt har gått smertefritt. Kjemperask levering hver gang. En gang byttet jeg en tights som ikke svarte til forventningene, og det var ikke stress i det hele tatt. Fikk til og med et gavekort på 200,- til bursdagen min nå sist. Elsker Nelly!
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2013 #5 Skrevet 3. februar 2013 Skjønner ikke at jeg er så uheldig da... Jeg har kanskje snakket med 5-10 forskjellige kundebehandlere bare for at jeg ønsker det produktet jeg betalte for men alt jeg kan gjøre er å returnere hele leveransen (noe jeg ikke tar sjansen på ). Leveringstiden var rask men det hjelper ikke når man ikke har noen form for service hvis noe er feil. Synes det er for dårlig at kunden selv må ordne opp i alt når de har gjort en feil. Glad for å høre at dette ikke er vanlig praksis men synes det er rart at jeg skulle være så uheldig da?? Anonym poster: 18430733b6cb2460ee4103ef22dae5fb
Strange Doll Skrevet 3. februar 2013 #6 Skrevet 3. februar 2013 Jeg har bestilt fra nelly rundt 20 ganger, og eneste feilen jeg har opplevd er at en kjole jeg fikk hadde ødelagt glidelås. Måtte ta returnere kjolen,også bestille den på nytt, var visst ikke mulig å få en ny i retur uten dette. Men det gikk jo fint, og jeg er veldig fornøyd med nelly da de alltid leverer veldig kjapt
belle_ Skrevet 3. februar 2013 #7 Skrevet 3. februar 2013 Har bestilt fra nelly mange ganger, kun gode erfaringer!
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2013 #8 Skrevet 3. februar 2013 Har bestilt der mange ganger, utrolig(!!) rask leveringstid og får alltid det rette produktet :-) Men kjipt det med deg da :/ Ei venninne opplevde å få feil farge på en genser derfra, men da hun sa i fra fikk hun tilsendt rette gensern itillegg til å få beholde den som ble sendt feil. Anonym poster: dc63efbd3d2c5b9c53770dc060f391bc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå