AnonymBruker Skrevet 3. februar 2013 #1 Skrevet 3. februar 2013 Gud så lei jeg er! Typen hennes har vært i fengsel siden november og kommer ut i mai. Hun er her hele tiden altså. Når jeg kommer hjem fra jobb sitter hun full i sofan. Hun er alkoholiker. Også når hun drikker blir hun så hyper. Jeg er sliten nok som det er når jeg kommer hjem fra jobb i 4 tiden. At hun sitter i mitt hjem med munndiare og full gjør ikke saken noe bedre. Hva er det tyen min gjør? Jo han er ofte ute å mekker på bilen han eller så reiser han!! Da må jeg sitte alene med henne. Jeg lar henne IKKE være her alene. Hun stjeler. Så jeg må passe på at hun ikke tar noe fra oss å. Men jeg får lyst til å kvele typen miin da. Det er din bestevenninne. Du får holde henne med selskap. Hun skal alltid bable om alle problemene hun har med søstra si. huseieren, foreldrene osv. Jeg er ikke psykologen hennes heller. Jeg spurte om hun ikke heller ville snakke med en psykolog, men da sa hun bare "Nei, det er mye gøyere å snakke med deg" Så fint da!! Kan hun ikke være hos noen andre? Jeg er dritt lei av å ha denne alkoholikeren her nesten være dag. De dagene hun ikke er her er hun hjemme med fyllesyken. Hun sier hun kjeder seg hjemme og synes det er så gøy å være hos oss. Noen ganger er hun så full at hun nesten ikke klarer å gå. What to do? Anonym poster: 611b9e4338e6b0d1b58914721516304b 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2013 #2 Skrevet 3. februar 2013 Kast henne ut vel, hun har ingen rett til å være i ditt hjem! Anonym poster: c81e06f9622477830e7622d6be3dfd45 3
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2013 #3 Skrevet 3. februar 2013 Verken han eller hun kan tvinge deg til å holde henne med selskap. Særlig ikke i din leilighet! Du må bare forklare det i klartekst. Forklar det først for typen din, og om han ikke sier det i klartekst til henne så får du bare om nødvendig skyve henne fysisk ut av huset. Anonym poster: 745270fc879baa7b9b496aa60b8588f7 1
smalls Skrevet 3. februar 2013 #4 Skrevet 3. februar 2013 Jeg hadde flyttet inn til en venninne eller noe. Hvis hun skal være hos dere helt til mai. At typen din bare stikker av er jo veldig dårlig gjort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå