Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, lurer bare på om skyr yoghurt er bra å spise om man skal slanke seg? Var på butikken i går og kjøpte meg en syr vaniljeg, men ble skuffet da jeg kom hjem og så at den inneholder sukker (trodde den var sukkerfri, men det er visst bare de lange begerne som er det) dermed lurer jeg på om jeg bare skal kaste den og la være å spise den, eller om denne også er sunn selvom den inneholder noe sukker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Personlig foretrekker jeg å spise noe som inneholder litt sukker, som er naturlig og som kroppen vet hva den skal gjøre med, enn å proppe meg full av søtningsmidler som ble til i et laboratorium og som ikke har noe i naturen å gjøre. Det handler om helsa mi. :) Så jeg hadde spist skyr med sukker nå og da, men kanskje ikke hver dag. :)

Anonym poster: abfb4c2f001ab996185fc3bb813ad09d

• Liker 2
Skrevet

Hei, lurer bare på om skyr yoghurt er bra å spise om man skal slanke seg? Var på butikken i går og kjøpte meg en syr vaniljeg, men ble skuffet da jeg kom hjem og så at den inneholder sukker (trodde den var sukkerfri, men det er visst bare de lange begerne som er det) dermed lurer jeg på om jeg bare skal kaste den og la være å spise den, eller om denne også er sunn selvom den inneholder noe sukker?

Det som er sunt når du ikke slanker deg, er fremdeles sunt når du slanker deg... Og omvendt.

Når det gjelder aspartam vs sukker er det delte meninger om dette. Google det, og les forskningsrapporter, om du ønsker å danne deg en mening.

Anonym poster: 689b670c5cbdbfd5e061e08e59703898

Skrevet

Den høye, smale boksen er uten sukker.

Den lave, vide boksen er med sukker.

Anonym poster: ae889ec749469543657dde5a96938ddd

Skrevet

Så lenge du holder deg på et kaloriinderskudd vil du gå ned i vekt. Skyr er sunt, det er det ingen tvil om. Noen kan være litt kaloritette, men de metter godt :)

Skrevet

Ikke tenk så mye du. Skyr er godt og sunt selvom det inneholder litt sukker. Se eller på kalorioversikten du. Det er trossalt kcal inn kcal ut som utgjør forskjell i vekt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...