Gjest forelsket Skrevet 3. februar 2013 #1 Skrevet 3. februar 2013 Har vært så heldig å ha møtt den for meg nydeligste, deiligste mann på jord. Vet ikke om han er forelsket i meg, men han oppfører seg litt sånn - og det er himmel på jord å møte ham, smelte sammen, le, snakke, spise, ligge tett inntil. Men, problemet er at jeg har barn fra tidligere forhold(det har han også forsåvidt), og graviditetene har gitt meg strekkmerker. Ikke enormt mange, men fra ca. navlen og ned til keisersnittarret har jeg dem. Har store komplekser for dette, selv om drømmemannen sier jeg ikke skal tenke på det for han synes jeg har en deilig, sexy kropp. Likevel, finnes det noe sexy undertøy (type: truse, hofteholder, strømper og BH) som kan "skjule" eller ta noe av oppmerksomheten vekk fra katastrofeområdet under navlen? Jeg har så lyst til å skaffe meg et skikkelig sexy undertøyssett og overraske ham meg - uten at jeg trenger å slå av nesten alle lys først. Er det ellers noen andre tips andre kvinner med strekkermerker og keisersnittarr har å dele med meg angående sexy undertøy og det å være naken uten å føle at du er stygg og ekkel?
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2013 #2 Skrevet 3. februar 2013 Buister! F.eks: http://www.lindex.com/no/undertoey/annet/lekkert-under/6890670/Bustier/?styleId=35319560 Anonym poster: 6891af670702158e8fe4c9396da4ab65
smilo Skrevet 3. februar 2013 #3 Skrevet 3. februar 2013 Jeg ville stolt på at han mener det han sier. Husk han har også barn og har sannsynligvis sett strekkmerker før også. Det er jo helt naturlig. Om han ikke synes om kroppen din som den er, så er han dessverre ikke den mannen som du tror. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå