Gå til innhold

Har kjæledyret ditt gjort noe morsomt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag skulle katten min hoppe oppa toalettet for å komme seg opp til vasken der han pleier å drikke vann. Denne dagen hadde min lillesøster glemt å lukke do lokket etter seg. plutselig hørte eg noe skraping og masse lyder, og da fant eg stakkarsen sittende oppi doen kliss våt! Da va det bare å få han i badekaret og såpe han inn :) holdt på å le meg i hjel :D

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg låste hunden min ute ved et uhell. :fnise: Hadde vært ute å henta noe, lot døren stå åpen. Så går jeg inn, låser døra etter meg og opp på soverommet. Plutselig kommer jeg på: Hei vent, hvor er hunden? Så går jeg rundt i alle rom, titter etter han. Så åpner jeg ytterdøren, og der sitter han på trappen, helt i ro og ser fornærmet ut. Hehe.

Skrevet

Ikke kjempemorsomt, men veldig søtmorsomt når katten min er veldig kosete og sniker seg sakte nærmere meg mens jeg sitter i senga på pc-en. Og så, når han er nærme nok maler han og strekker poten sin med alle de sprikende "tærne" mot ansiktet mitt mens han stirrende sender meg "the look", med store tallerkenøyne. "Kos meg, kvinnemenneske." :overrasket:

Ah. Han er så søt. :rodmer:

Anonym poster: 5b8bf3e1cc7807db3decc11372f67511

• Liker 2
Skrevet

Hadde akkurat kommet hjem fra jobb og hadde stekt noen kyllingvinger raskt fordi jeg var så sulten.. Den ene katten min eeeeelsker mat (han tror han liker alt). Jeg slenger meg ned på sofaen og katten ligger på armlenet. Der sitter jeg og spiser mens jeg ser på tv - så ser jeg en labb som grabber til seg den ene kyllingvingen :fnise: Da klarte jeg ikke å bli sint, måtte bare le av han!

Skrevet

Min mor skulle bake en marsipankake for noen år siden, og lot bløtkaka sitte litt på kjøkkenbenken mens hun løp opp i andreetasje for å ta klær ut av vaskemaskinen. Da hun kom ned til kjøkkenet igjen for å sette på lokket, ble hun møtt av katta mi sittende på kjøkkenbenken med krem i hele ansiktet. Mamma er nordlending, og det er allmenn kunnskap at nordlendinger kan servere noen interessante fraser når de blir skikkelig sinte (fraser jeg husker den dag i dag, men som jeg skal la være å skrive ned her). Katta ble ikke tilgitt med det første.

• Liker 1
Skrevet

Min herlige huskatt Mittens fikk treffe min ekskjæreste for første gang, han lå nede på sengen og Mittens kom spankulerende opp mot ansiktet hans, snudde seg raskt og slapp en fjert, og hoppet ned igjen. Det skal sies at disse to ble veldig så gode venner etterhvert, men det var nok litt sjalusi inni bildet i begynnelsen. :fnise:

• Liker 2
Skrevet (endret)

I sommer satt jeg i hagen, og trodde ikke mine egne øyne. Det kom noe stort, flagrende og hvitt løpende mot meg. Litt ala spøkelse i barnebøker. Sjefspusen hadde gått løs på naboens klesvask og rotet seg inn i et digert dynetrekk. Han kom seg ikke ut igjen ved egen hjelp, og det tok litt tid før han fikk hjelp av mamma også. Mamma holdt nemlig på å le seg fillete.

Endret av Dolce
Gjest Kaninpus
Skrevet

Svigermor hadde strikket en dødsfin genser til hunden min. Vi er sånn rare som snakker til hunden vår som om det var et menneske. Jeg sa til hunden: "Skal du ikke si takk for genseren?" Og så rapa ho.......! HAHAHAHAHAHA! Ellers har ho stjålet et helt fat med sveler og et beger med rømme en gang. Ho passa på å sette begeret med rømme pent tilbake på plass helt rundsleika. Skal ikke si så mye om hvor masse den bikkja dreit resten av kvelden.... :wow:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...