Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er da forelsket i en fyr, som jeg er ganske sikker på liker meg også.. Vi har holdt på i noen mnd, men han har veldig vanskelig å snakke om sine følelser, så han har ikke sagt det direkte til meg, men jeg merker det på han når vi er sammen. Vi har det veldig bra sammen, men jeg tør ikke si noe til han for jeg vil ikke legge press på han for jeg merker at han ikke liker å prate om følelser..

Jeg har opplevd noe forferdelig som barn, mange mange år siden, som jeg kan med hånden på hjertet si at jeg er over, men fortsatt som blir jeg like usikker på om jeg er god nok på denne fasen av forholdet. Jeg vet ikke om jeg skal prate med han, fortelle han om ting, eller bare vente til han legger ut om at han vil at jeg skal være hans - som jeg tror kan ta tid.. Uansett, her sitter jeg og gråter, før jeg har blitt dumpet eller noenting, bare fordi jeg blir så usikker og så utrolig redd for å leve mitt liv alene.. Har du sitti hjemme en lørdagskveld før og hørt på triste sanger og gråtit og gråtit?

Anonym poster: 0251d61d65a33bb484d9d3ac7779d5cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rettelse: det jeg har opplevd som barn gjør at jeg blir like usikker hver gang.. Det har satt spor som gjør meg veldig usikker og redd...

TS

Anonym poster: 0251d61d65a33bb484d9d3ac7779d5cb

Skrevet

Jeg kan ikke snakke for typen din, men jeg tror at om du forteller ham om din "tragedie" om jeg får lov til å kalle det det, så vil han nok forstå at det du sier til ham, sier du ikke til alle. Og kanskje dere da får et sterkere bånd? og han tørr å åpne seg til deg?

Jeg er da en jente som sliter veldig med å snakke om mine ungdom-og barndomsvansker. Og har aldri vært den som tar det opp temaet først i de tidligere forholdene mine. Kanskje han er i lignende situasjon?

Kan også hende han bare ikke er typen til å snakke om følelser, men uansett, om han virkelig bryr seg om deg og han er noe å samle på, bør du ta det opp med ham. Når du er så trygg på ham at du føler han vil holde dette mellom seg selv og deg. Ingenting værre enn å fortro deg med en, og så få vite at han har fortalt det videre.

Uansett om hva det er, håper jeg du finner ut av hva du skal gjøre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...