AnonymBruker Skrevet 2. februar 2013 #1 Skrevet 2. februar 2013 Jeg tror jeg er på flørtern med en bekjent. Vi var å spistei forrige uke, og han var veldig sjarmerende helgen som var. (Han hadde drukket da... Men...) Han er et par år yngre enn meg. Jeg har ikke flørtet med noen på evig lang tid. Vi tullet litt med at vi skulle lure de rundt oss om at vi var sammen, men han avslørte spøken umiddelbart. Vi har snakket på pc hver dag de siste to ukene, og litt på tlf. Jeg er usikker på om tonen er flørtete. Jeg prøver i allefall, på min sære måte å være småflørtete, men jeg er litt usikker for jeg vil ikke drite meg ut. Vi har slengt litt småfrekke kommentarer til hverandre, og jeg har sagt (på tull) at han får minuspoeng for de frekke kommentarene. I går sa han at han hadde opptjent seg så mange minuspoeng at han snart ikke så noen poeng med å prøve å kjempe seg over til plussiden. Jeg sa til han at det var et kjent ordtak som sa: En vinner slutter aldri, og en slutter vinner aldri.. Til svar fikk jeg: Det som får en person til å bli en vinner, er at han går for det han kan vinne, ikke det han ikke kan vinne.. Jeg sa at jeg var for blond til å forstå hva han mente med det. Han sa at da hadde jeg noe å tygge på. Og så sa han bare natta. Etter det har jeg ikke hørt noe. Og jeg sitter her å tenker litt sånn... wtf.... Hvordan bør man tolke det, og hvordan bør jeg forholde meg til han? Anonym poster: 2f210023dc41c0543eeecb1c043b0571
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2013 #2 Skrevet 2. februar 2013 Virker som han fikk litt nok av småfrekkheter og tull, og ga opp. Du bør skru på sjarmen Anonym poster: 2c64c0e30203be1a3f674a627f5ee108 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2013 #3 Skrevet 2. februar 2013 Jeg tror jeg er på flørtern med en bekjent. Vi var å spistei forrige uke, og han var veldig sjarmerende helgen som var. (Han hadde drukket da... Men...) Han er et par år yngre enn meg. Jeg har ikke flørtet med noen på evig lang tid. Vi tullet litt med at vi skulle lure de rundt oss om at vi var sammen, men han avslørte spøken umiddelbart. Vi har snakket på pc hver dag de siste to ukene, og litt på tlf. Jeg er usikker på om tonen er flørtete. Jeg prøver i allefall, på min sære måte å være småflørtete, men jeg er litt usikker for jeg vil ikke drite meg ut. Vi har slengt litt småfrekke kommentarer til hverandre, og jeg har sagt (på tull) at han får minuspoeng for de frekke kommentarene. I går sa han at han hadde opptjent seg så mange minuspoeng at han snart ikke så noen poeng med å prøve å kjempe seg over til plussiden. Jeg sa til han at det var et kjent ordtak som sa: En vinner slutter aldri, og en slutter vinner aldri.. Til svar fikk jeg: Det som får en person til å bli en vinner, er at han går for det han kan vinne, ikke det han ikke kan vinne.. Jeg sa at jeg var for blond til å forstå hva han mente med det. Han sa at da hadde jeg noe å tygge på. Og så sa han bare natta. Etter det har jeg ikke hørt noe. Og jeg sitter her å tenker litt sånn... wtf.... Hvordan bør man tolke det, og hvordan bør jeg forholde meg til han? Anonym poster: 2f210023dc41c0543eeecb1c043b0571 Han sier vel egentlig "jeg er lei av å leke - ballen er over på din banehalvdel". Eller så er han bare rar (alltids en mulighet). Gi klarsignal, så blir dere begge vinnere. Anonym poster: 8d00c670a8863a5e7d36638c03ff4c61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå