Gå til innhold

Hun maskinklippet seg og kjøpte ruteskjorte.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun var helt normal tidligere. Kan dette være en fase bare? Noen ganger stirrer hun veldig lenge på meg også. Vi er godt over tretti begge to.

Hilsen en bekymret venninne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trolleri trollera ;)

• Liker 4
Skrevet

Jeg ville vært bekymret om du var mannen hennes ;)

• Liker 2
Skrevet

Nei, jeg troller ikke.Jeg undres helt oppriktig på hva som foregår i hodet hennes.

Hilsen bekymret venninne.

Skrevet

Jeg ville vært bekymret om du var mannen hennes ;)

Jeg er venninnen hennes.Ikke mannen hennes.

Gjest Blue Jeans
Skrevet

Om du faktisk er seriøs, så ser jeg ikke helt problemet.

Om du ikke er seriøs, så skjønner jeg ikke spøken heller egentlig

• Liker 5
Skrevet

Om du faktisk er seriøs, så ser jeg ikke helt problemet.

Om du ikke er seriøs, så skjønner jeg ikke spøken heller egentlig

Synes at det er litt rart at hun stirrer sånn. Hun har også sluttet å drikke vin og Strawberry Daquairy,Istedet drikker hun øl.Gjerne flere halvlitere.

Hilsen bekymret venninne.

Skrevet

Hva lurer du egentlig på?

Om hun er blitt lesbisk? Om hun har lyst på deg? Eller om hun er i ferd med å gå gjennom et kjønnskifte? Eller er du redd for at hun har en personlighetsforstyrrelse, eller plutselig er blitt ustabil?

Kort hår og rutete skjorte kan selvsagt være symptomer på alvorlige diagnoser. :opplyser:

Nei, alvorlig talt.

Hvis hun er venninna di, og du lurer på om noe er galt, så spør du henne, ikke oss!

• Liker 4
Skrevet

Hva lurer du egentlig på?

Om hun er blitt lesbisk? Om hun har lyst på deg? Eller om hun er i ferd med å gå gjennom et kjønnskifte? Eller er du redd for at hun har en personlighetsforstyrrelse, eller plutselig er blitt ustabil?

Kort hår og rutete skjorte kan selvsagt være symptomer på alvorlige diagnoser. :opplyser:

Nei, alvorlig talt.

Hvis hun er venninna di, og du lurer på om noe er galt, så spør du henne, ikke oss!

Jeg tør ikke å spørre.Det kan jo hende at hun bare har vært uheldig med innkjøp av klær og ny frisyre.

Det er derfor jeg spør her inne. Hun er også veldig opphengt i om jeg skal noe den 14 februar. Hun virker helt besatt av den datoen. Det er jo bare en helt vanlig dag. Lurer vel litt på om hun er psykotisk i tillegg.

Skrevet

Jeg tør ikke å spørre.Det kan jo hende at hun bare har vært uheldig med innkjøp av klær og ny frisyre.

Det er derfor jeg spør her inne. Hun er også veldig opphengt i om jeg skal noe den 14 februar. Hun virker helt besatt av den datoen. Det er jo bare en helt vanlig dag. Lurer vel litt på om hun er psykotisk i tillegg.

Ja, jøss...

• Liker 4
Skrevet

Off, er vel bare å spørre, selv om du er engstelig... kan jo bare si, "har sett at du har endret stil, etc etc." og om hun er blitt småbetatt av det, hva er så gale? Om ikke følelsene er gjengivende er jo det bare å si det..

• Liker 1
Skrevet

Hun er blitt lesbisk. Snart blir du det, også. =P

Teit tråd.

• Liker 1
Skrevet

Neste gang du skal trolle bør du forsøke å gjøre en litt bedre jobb.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...