Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2013 #1 Skrevet 2. februar 2013 Hun var helt normal tidligere. Kan dette være en fase bare? Noen ganger stirrer hun veldig lenge på meg også. Vi er godt over tretti begge to. Hilsen en bekymret venninne.
Meridian Skrevet 2. februar 2013 #4 Skrevet 2. februar 2013 Jeg ville vært bekymret om du var mannen hennes 2
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2013 #5 Skrevet 2. februar 2013 Nei, jeg troller ikke.Jeg undres helt oppriktig på hva som foregår i hodet hennes. Hilsen bekymret venninne.
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2013 #6 Skrevet 2. februar 2013 Jeg ville vært bekymret om du var mannen hennes Jeg er venninnen hennes.Ikke mannen hennes.
Gjest Blue Jeans Skrevet 2. februar 2013 #7 Skrevet 2. februar 2013 Om du faktisk er seriøs, så ser jeg ikke helt problemet. Om du ikke er seriøs, så skjønner jeg ikke spøken heller egentlig 5
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2013 #8 Skrevet 2. februar 2013 Om du faktisk er seriøs, så ser jeg ikke helt problemet. Om du ikke er seriøs, så skjønner jeg ikke spøken heller egentlig Synes at det er litt rart at hun stirrer sånn. Hun har også sluttet å drikke vin og Strawberry Daquairy,Istedet drikker hun øl.Gjerne flere halvlitere. Hilsen bekymret venninne.
Marsipan Skrevet 2. februar 2013 #9 Skrevet 2. februar 2013 Hva lurer du egentlig på? Om hun er blitt lesbisk? Om hun har lyst på deg? Eller om hun er i ferd med å gå gjennom et kjønnskifte? Eller er du redd for at hun har en personlighetsforstyrrelse, eller plutselig er blitt ustabil? Kort hår og rutete skjorte kan selvsagt være symptomer på alvorlige diagnoser. Nei, alvorlig talt. Hvis hun er venninna di, og du lurer på om noe er galt, så spør du henne, ikke oss! 4
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2013 #10 Skrevet 2. februar 2013 Hva lurer du egentlig på? Om hun er blitt lesbisk? Om hun har lyst på deg? Eller om hun er i ferd med å gå gjennom et kjønnskifte? Eller er du redd for at hun har en personlighetsforstyrrelse, eller plutselig er blitt ustabil? Kort hår og rutete skjorte kan selvsagt være symptomer på alvorlige diagnoser. Nei, alvorlig talt. Hvis hun er venninna di, og du lurer på om noe er galt, så spør du henne, ikke oss! Jeg tør ikke å spørre.Det kan jo hende at hun bare har vært uheldig med innkjøp av klær og ny frisyre. Det er derfor jeg spør her inne. Hun er også veldig opphengt i om jeg skal noe den 14 februar. Hun virker helt besatt av den datoen. Det er jo bare en helt vanlig dag. Lurer vel litt på om hun er psykotisk i tillegg.
Marsipan Skrevet 2. februar 2013 #11 Skrevet 2. februar 2013 Jeg tør ikke å spørre.Det kan jo hende at hun bare har vært uheldig med innkjøp av klær og ny frisyre. Det er derfor jeg spør her inne. Hun er også veldig opphengt i om jeg skal noe den 14 februar. Hun virker helt besatt av den datoen. Det er jo bare en helt vanlig dag. Lurer vel litt på om hun er psykotisk i tillegg. Ja, jøss... 4
leeemx Skrevet 3. februar 2013 #12 Skrevet 3. februar 2013 Off, er vel bare å spørre, selv om du er engstelig... kan jo bare si, "har sett at du har endret stil, etc etc." og om hun er blitt småbetatt av det, hva er så gale? Om ikke følelsene er gjengivende er jo det bare å si det.. 1
Raven Emerald Skrevet 3. februar 2013 #13 Skrevet 3. februar 2013 Hun er blitt lesbisk. Snart blir du det, også. =P Teit tråd. 1
The Kitten Skrevet 3. februar 2013 #14 Skrevet 3. februar 2013 Neste gang du skal trolle bør du forsøke å gjøre en litt bedre jobb. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå