Gå til innhold

Sende melding, eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han avsluttet datingen fordi han var redd vi var på vei inn i et forhold. Noen få dager senere begynte han å sende meg hverdagslige meldinger. Meldingene har dukket opp sporadisk, og jeg har svart hyggelig, men "kort".

Jeg skjønner ikke helt hvorfor han fortsatt sender meg meldinger og bilder, men jeg vil jo gjerne at vi skal begynne på igjen. Jeg liker ikke å ta initiativ etter å ha brent meg tidligere med å ta initiativ og ikke få svar osv. Lurer nå på om jeg bør ta en sjans og ta initiativ? Jeg vet han er ute i kveld i den byen jeg bor i, og har lyst til å sende en melding og spørre om å møtes, men i og med at han gjorde det slutt, bør jeg kanskje la all kontakt være opp til han?

Har lyst til å møte han ansikt til ansikt og nøste opp i ting, hvis han fortsatt mener han ikke vil date, har jeg lyst til å si at vi da må kutte ut all kontakt. Jeg blir jo bare forvirret!

Så, satse og sende en melding, eller fortsatt vente?

Anonym poster: 85d7820d2b7db7ecee656797eb05c72e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke sendt melding men bare dukket opp i byen og sett smashing ut.. hvis du vet hvor han er da.. :)

.

• Liker 3
Skrevet

Jeg ville ikke sendt melding men bare dukket opp i byen og sett smashing ut.. hvis du vet hvor han er da.. :)

.

Byen er stor, og jeg aner dessverre ikke hvilket utested han er på :sur:

Men hadde det vært et alternativ, hadde det absolutt vært det beste! ;) Nei, i og med at han dumpet meg, bør han vel være fullt klar over hvorfor jeg ikke tar kontakt nå uansett, selv om han ser ut til å ville ha en eller annen form for kontakt..

Anonym poster: 1d171eb5f50287471bcbd856d51fa11f

Skrevet

Nå er det vel litt sent hvis du ikke er ute alt, men du har faktisk ingenting å tape på å sende han en melding om han er ute og om han vil treffes.. sier han nei så kutter du han bare ut.. sier han ja.. ja da er det bare å hale inn fisken igjen..

• Liker 1
Gjest Emmanuelle
Skrevet

Har en sånn jeg også...jeg avslutta det hele fordi han var en tregost, tok kun initiativ når han gidda, brukte en dag på å svare på meldinger. TIl slutt sa jeg at jeg ikke gidda.

Dette er 1 år siden og han er veldig påpasselig med å sende meg en melding i ny og ne om hvor søt jeg er og hvor fint vi hadde det.

Blir så oppgitt over sånne folk som gir deg små stikk. "Jeg vil ikke ha deg, men jeg vil at du skal ha meg."

:plystre:

• Liker 2
Gjest Tidssone
Skrevet

Siste bruker sa det så fint; I need to feel that you`re not over me.

Det er helt sikkert der han er. Og reserve, det er kanskje ikke det du har lyst til å være?

Skrevet

Så han vil egentlig bare ha bekreftet sitt eget ego med å vite at jeg fremdeles er interessert i han? Synes det er utrolig frekt å drive og gi meg sånn stikk hele tiden så jeg ikke får sjans til å komme over han. Akkurat i det det har gått nok dager til at jeg begynner å tenke at "Jaja, DA hører jeg vel hvertfall ikke noe mer", kommer det tikkende en melding. Meldingene er gjerne hintende til at vi godt kan møtes i tillegg, men jeg har alltid avsluttet samtalene før de har kommet så langt.

Nei, jeg vil ikke være reserve, og neste gang jeg har han ansikt til ansikt, kommer jeg til å fortelle han at det får bli enten eller! :(

Skrevet

Det ble vel litt brått for han å ikke ha kontakt og kontroll på deg lenger. Så da sender han meldinger for å få bekreftelse at det er bare å komme tilbake hvis han angrer seg.

Skrevet

Nei, jeg vil ikke være reserve, og neste gang jeg har han ansikt til ansikt, kommer jeg til å fortelle han at det får bli enten eller! :(

Jeg ville ikke sagt noen ting før han tar kontakt selv og viser at han vil ha oppmerksomheten din. Meldinger ville jeg ignorert slik at han kan komme bort å spørre hvorfor du ikke svarer på meldinger neste gang dere treffes. Da kan du fortelle han at du ikke ser poenget med å ha daglig kontakt når han ikke er intressert i ett forhold med deg. Han bør komme seg videre å helle finne den han vil ha totalpakken med.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...