Gå til innhold

nabo som fester..hvor mye bør jeg tåle?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg bor i en blokk hvor det nettopp har flyttet inn noen studenter i naboleiligheta. jeg har jobb og må opp tidlig om morgenen. de har ofte fest/vorspiel i helgene og også på torsdager. jeg har ikke noe lyst til å være den sure nabon og har så langt ikke klaget. jeg tenker de skal få lov til å kose seg i helgene siden de er studenter og da er vel det vanlig og da de som oftest drar på byn når det begynner å nærme seg midnatt. i det siste har det eskalert, nesten alle torsdagene sålangt i år har de festet og jeg skal tidlig på jobb fredag morgen.vet av erfaring at det ikke nytter å legge seg før de har dratt på byen men nå har de begynt å komme tilbake på morgenkvista og har nachspiel. det skal sies at det ikke er rare nachspielet men jeg hører lav sang/gitarspilling og at de står ute og røyker og skravler. vet ikke hvordan jeg skal få sagtfra til de, noen som har no tips?

Anonym poster: 8998a8640c77204417367ffd856c7760

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først sjekker du reglene for blokka du bor i, så tar du kopi av aktuelle regler å trykker dem så langt ned i halsen på dem som du klarer :fnise:

Alternativt kan du prøve å snakke med dem. Er du heldig så kan det faktisk hjelpe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...