Gjest Gunhild Skrevet 2. februar 2013 #1 Skrevet 2. februar 2013 Jeg forlater min mann på grunn av vold, og det kommer til å ende med en barnefordelingssak. Hvordan foregår dette? Hvordan bør jeg forberede meg, hva bør jeg tenke gjennom?
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2013 #2 Skrevet 2. februar 2013 Du må først møte til oblligatorisk mekling hos familie vern kontoret. der får dere råd om videre fordeling og prosessen videre om dere ikke blir enige. videre prosess er rettsforlik der foreldrene blir ilagt retter og plikter for barnet sitt. der deltar en respsykriater,dommer og hver deres advokat.
Gjest Regine Skrevet 3. februar 2013 #3 Skrevet 3. februar 2013 Skaff deg advokat, på mandag. Der begynner du
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2013 #4 Skrevet 3. februar 2013 Jeg forlater min mann på grunn av vold, og det kommer til å ende med en barnefordelingssak. Hvordan foregår dette? Hvordan bør jeg forberede meg, hva bør jeg tenke gjennom? Hvis mannen er voldelig, er det først og fremst viktig å få dokumentert volden og melde et hvert tilfelle av voldsbruk fra hans side til politiet. Er han voldelig, skal han fengsles.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå