Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kler egentlig best litt tykkere/fyldigere bryn enn det jeg har. Den delen som er tykkest så er det en del hår, men mot endene så er det så få hår. Etter byen om dere skjønner så har jeg kanskje fem hår! Jeg vurderer å dra til hudpleier for å få farget og formet dem, men kan de da også fylle dem ut? Eller må jeg da tatovere på?

Anonym poster: 1eaf3461611b4dae88b6f36bcefd51e1

Videoannonse
Annonse
Gjest BabyBlue
Skrevet

De selger serum som skal være magiske (har ikke prøvd), men castorolje fungerte veldig godt for meg da jeg slet med tynne bryn. Veldig billig på iherb...

Skrevet

Hvorfor ikke sminke?

Anonym poster: b2a717c6e1e84f674f61b9aec3754eef

Skrevet

Sminke eller tatoverede bryn

De selger serum som skal være magiske (har ikke prøvd), men castorolje fungerte veldig godt for meg da jeg slet med tynne bryn. Veldig billig på iherb...

Kunne også tenkt meg å bruke lakserolje, men hvilken? Det finnes jo åtteogførti forskjellige?

http://www.iherb.com/search?kw=castor+oil&x=0&y=0#none

Gjest BabyBlue
Skrevet

Sminke eller tatoverede bryn

Kunne også tenkt meg å bruke lakserolje, men hvilken? Det finnes jo åtteogførti forskjellige?

http://www.iherb.com...il&x=0&y=0#none

Mener jeg brukte den fra now foods elns, men flaska var unødvendig stor da :fnise:

Skrevet

Smører du det bare på før du legger deg da? Mine har blitt tynnere bare det siste året. Jeg bruker en øyebrynsmousse med farge og litt brun eyeliner til å legge litt farge på hårene etterpå. Farger de også med permanentfarge noen ganger i året. Moussen er vannfast og må fjernes med øyesminkefjerner, når jeg gnir forsiktig på hårene følger det med et par hår HVER kveld. Ikke rart de blir tynne. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...