Gjest Nefertiti Skrevet 18. mars 2004 #21 Del Skrevet 18. mars 2004 Jeg vet jeg kommer til å bli upopulær nå, men jeg må bare få si dette. Er det alt som betyr noe akkurat den dagen du skal gifte deg? Det er ikke noe snakk om at det var trist at du må gå slik på håret på jobb neste dag. Det er 7 måneder til, det er lenge, håret vokser i tillegg fortere om sommren. Tenk på alle som aldri får råd til å gifte seg, tenk hvis hun hadde klippet av alt?? Jeg vet det kanskje virker ille å se seg i speilet å være missfornøyd, men håret vokser tross alt ut igjen! Hva hvis noe hadde skjedd med utseende ditt ellers? Hadde det vært verdens undergang da?? Jeg måtte bare få satt ting i litt perspektiv, det virker som om du lever å ånder for denne dagen. Er det ingenting annet som betyr noe? Slapp av, håret vokser ut igjen! Dette var noen "trøstens" ord fra meg. Dessuten vedder jeg på at du ble råstilig på håret Det ble bare ikke akkurat slik du hadde tenkt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vendelin Skrevet 18. mars 2004 #22 Del Skrevet 18. mars 2004 huffda, jeg hadde blitt forbanna :o Men hva med extensions? Extensions synes jo knappt, iallefall ikke de første 3-4 ukene.(Når håret blir lengre vil jo etterhvert synes litt.) Kanskje du kan få det billig der du var siden de tydlighvis gjorde en dårlig jobb etter dine beskrivelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåveis Skrevet 18. mars 2004 Forfatter #23 Del Skrevet 18. mars 2004 Er det alt som betyr noe akkurat den dagen du skal gifte deg? selvfølgelig ikke.. men jeg synes det betyr noeog at jeg har lov til å være lei meg uansett... Det er ikke noe snakk om at det var trist at du må gå slik på håret på jobb neste dag. ... hva mener du?? jeg skjønner ikke helt denne kommentaren.. årsaken til at jeg snakker om problemet omkring bryllupsdagen her er at dette er et bryllupsforum.. mine hverdagsproblemer hører hjemme i andre forum Tenk på alle som aldri får råd til å gifte seg ... alle har råd til å gifte seg.. for det trenger faktisk ikke koste noe som helts.. jeg skal ha et superbillig bryllup.. vi hadde ikke hatt råd til å ha det du kanskje tenker på med "bryllup" vi heller.. Hva hvis noe hadde skjedd med utseende ditt ellers? Hadde det vært verdens undergang da?? ... nei, det hadde ikke vært verdens undergang.. akkurat som dette ikke er verdens undergang.. men det betyr ikke at jeg liker det.. det betyr ikke at jeg ikke har lov til å være leg meg og sint osv.. Jeg måtte bare få satt ting i litt perspektiv' date=' det virker som om du lever å ånder for denne dagen. Er det ingenting annet som betyr noe? ...[/quote'] jeg har allerede bryllupsdagen min godt i perspektiv, skal jeg si deg.. hvor i alle dager har du fått det fra at jeg "lever og ånder for" brullupsdagen min eller at ikke noe annet betyr noe? dersom du leser resten av mine innlegg her på forumet, så tror jeg du forstår at du har bomet kraftig når det gjelder den kommentaren! ' vel, det er bra du ikke satte penger på det veddemålet.. for jeg ser ikke ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nefertiti Skrevet 18. mars 2004 #24 Del Skrevet 18. mars 2004 Jeg var dum og dømte deg ut i fra dette innlegget, jeg ber om unskyldning for det. Klart du har lov å være sint, men ting ordner seg. Det vokser ut igjen. Løsninger som løshår og extensions har jo allerede blitt nevnt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåveis Skrevet 18. mars 2004 Forfatter #25 Del Skrevet 18. mars 2004 Jeg var dum og dømte deg ut i fra dette innlegget' date=' jeg ber om unskyldning for det.[/quote'] unskyldning akseptert fint.. det gjør det.. men ikke så fort og mye at jeg kan gjøre det jeg hadde tenkt men de er ikke akutelle for meg.. det er bare ikke noe jeg kan tenkte meg å ha.. jeg takker likevel for deres hjelpsomhet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 18. mars 2004 #26 Del Skrevet 18. mars 2004 Du burde klage. Tenk om noen har opplevd akkurat det samme med den frisøren før men lot være å klage, og derfor opplevde du det du gjorde? Om du ikke klager er du jo på en måte ansvarlig for at hun får fortsette sine "herjinger" på andre, og det vil du vel ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåveis Skrevet 18. mars 2004 Forfatter #27 Del Skrevet 18. mars 2004 Om du ikke klager er du jo på en måte ansvarlig for at hun får fortsette sine "herjinger" på andre' date=' og det vil du vel ikke?[/quote'] jeg tror ikke hun i mindre grad får fortsette om jeg klager.. "sjefen hennes" kom bort da jeg var missfornøyd og jeg fikk ikke akkurat følelsen av at det nyttet å komme none vei med en klage.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 18. mars 2004 #28 Del Skrevet 18. mars 2004 BLÅVEIS:Jeg synes absolutt at du skulle gå og klage på dette! Dette er grunnen til at jeg er superskeptisk til frisører. Hva er det egentlig enkelte frisører har i mot langt hår? Jeg aner ikke hva jeg skal si for å trøste deg, eller hva for tips jeg kan gi ang selve dagen, men hør allerede nå med et par forskjellige frisører hva som kan gjøres ut av det. Jeg fikk helt vondt i magen da jeg leste innlegget ditt! Stikk innom "min" bryllupsfrisør, og spør etter Nadia eller Frederico. De er sjeldent kreative,og har sikkert noen gode ideer. :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåveis Skrevet 18. mars 2004 Forfatter #29 Del Skrevet 18. mars 2004 takk for alle støttende hilsninger.. jeg skal nok finne ut av det.. så fint at du har frisører du er godt fornøyd med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirito Skrevet 18. mars 2004 #30 Del Skrevet 18. mars 2004 Det er viktig at du klager, slik at fler slipper å oppleve dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå