Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, jeg studerer økonomi og ledelse og skal søke meg inn på master i økonomi og ledelse - siviløkonomstudie våren 2013 og begynner høsten 2013. Da vil jeg høre om noen har erfaringer fra å studere på Høgskolen i Sør-trøndelag, Universitetet i Agder og Universitetet i Nordland.

NHH er forøvrig ikke noe alternativ siden opptakskravet er 4,10 i snitt, noe som jeg ikke har. BI er heller ikke et alternativ siden jeg ikke gidder å betale ekstra penger for å studere der.

Jeg tenkte bare å høre hvilke fordeler og ulemper det er ved disse skolene og studie generelt.

Anonym poster: aaddf0e9034b14f389134729e1008df0

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/720248-sivil%C3%B8konomutdanning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, jeg studerer økonomi og ledelse og skal søke meg inn på master i økonomi og ledelse - siviløkonomstudie våren 2013 og begynner høsten 2013. Da vil jeg høre om noen har erfaringer fra å studere på Høgskolen i Sør-trøndelag, Universitetet i Agder og Universitetet i Nordland.

NHH er forøvrig ikke noe alternativ siden opptakskravet er 4,10 i snitt, noe som jeg ikke har. BI er heller ikke et alternativ siden jeg ikke gidder å betale ekstra penger for å studere der.

Jeg tenkte bare å høre hvilke fordeler og ulemper det er ved disse skolene og studie generelt.

Hørt mye bra om hist. Tar selv masteren ved Uia, og det ble dessverre en nedtur i forhold til bacheloren, så hold deg unna.

Anonym poster: e22474c553a61f5d55fcff6243957dd2

Litt forksjellig informasjon om de forskjellige former for siviløkonomstudie og byene.

Profileringer for master i økonomi og ledelse - siviløkonomstudie ved de tre ulike skolene:

Høgskolen i sør-trøndelag sine profileringer: Finansiering og investering, Markedsføring, Strategi, organisasjon og ledelse, Økonomistyring.

Universitetet i Agder sine profileringer: Finansiell økonomi, Økonomisk styring og prosjektledelse, International management and strategy.