AnonymBruker Skrevet 2. februar 2013 #1 Skrevet 2. februar 2013 Makan til dårlig musikk! Er ikke rart Norge ikke vinner internasjonalt når det er dette som er å velge mellom? Har til gode å se en god artist i MGP. Eneste som var litt bra var Margaret Berger forrige lørdag. Ååååhhh... frustrasjon! Anonym poster: aa95148213e2ba079f0db7c609ae665d
Diixie Skrevet 2. februar 2013 #2 Skrevet 2. februar 2013 Hva skjer med at MGP har blitt sånn at det nesten bare er kjendiser med nå for tida... Trodde MGP var for ukjente som ville få ut musikken sin.. 3
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2013 #3 Skrevet 2. februar 2013 Hva skjer med at MGP har blitt sånn at det nesten bare er kjendiser med nå for tida... Trodde MGP var for ukjente som ville få ut musikken sin.. Ja det og! Fåtallet er ukjente artister. Flere av de har jo solgt flere ganger platina og er store i utlandet. Gi de andre en sjanse! Anonym poster: aa95148213e2ba079f0db7c609ae665d
Chiyo Skrevet 2. februar 2013 #4 Skrevet 2. februar 2013 Unnskyld meg, men når har det noensinne vært et høyt nivå på MGP? Romeo, Oliver, Mil etter Mil. Norge har en historie av skikkelig crappy sanger. 1
Gjest NerdMedSverd2 Skrevet 3. februar 2013 #5 Skrevet 3. februar 2013 Er du overrasket over at MGP har lav kvalitet? Det er der alt bunnslammet av musikknorge samles, elendige artister som gjør et siste nødskrik for å bli vist på tv. På en annen side er jeg glad det bare er dritt som melder seg på, at Norge skal vinne hele opplegget og ende opp med å bruke mange millioner på å holde noe så unødvendig og talentløst er det siste jeg vil. 2
blabla- Skrevet 3. februar 2013 #6 Skrevet 3. februar 2013 Hva skjer med at MGP har blitt sånn at det nesten bare er kjendiser med nå for tida... Trodde MGP var for ukjente som ville få ut musikken sin.. Først og fremst fordi de har penger, og kjenner mektige folk (i musikkens verden) som er villige til å hjelpe de. Dernest er det vel låtskrivernes aften, såvel som artistene. Ser du ikke hvordan de som har skrevet og produsert sangen hopper opp i ekstase og gnir seg i hendene når deres "artist" går videre? Eneste de trenger er en over gjennomsnittet pen person som kan fremføre låta - om den personen kan synge eller ei er ikke så nøye. Det er jo ytterst få som er med i dette freakshowet som skriver sangen selv 1
Nowayback Skrevet 4. februar 2013 #7 Skrevet 4. februar 2013 La oss heller stille spørsmålet; hvem vinner den norske finalen? Jeg håper disse 4 går til gullfinale: (hvis det er slik enda..) Margaret Berger- I feed you my love Adelèn- Bombo Datarock- Underground Sirkus Eliassen- I love you Te Queiro Av disse syns jeg kanskje Adelèn har den mest fengende låta, men hun sang veldig surt. Men tror den har best sjanser i en internasjonal finale.
humalla Skrevet 4. februar 2013 #8 Skrevet 4. februar 2013 Adelèn har jo den beste mgp sangen i forhold til "feelinga", rytmen osv. Syntes også datarock og Sirkus Eliassen var veldig bra. Resten syntes jeg er mer radio-sanger.
Cordelia Skrevet 4. februar 2013 #9 Skrevet 4. februar 2013 Eneste sangen jeg har hørt er vel Vidar Busk. Men han er jo flink. Hørte forresten den som vant første delfinale isamme program, hjelpes! Men Grand Prix og kvalitet går sjelden i sammen. Og det som faktisk er kvalitet vinner sjelden fram.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå