Gå til innhold

Concealer som virkelig dekker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser etter en concealer som dekker over røde områder og som dekker blått område under øynene mine. Jeg har prøvd et par litt tykke concealere før, men begge hadde litt feil farge. I det siste har jeg brukt Maybelline Fit Me-concealeren, men den dekker ikke bra nok. Tror den er litt for "tynn".

Her er kravene til concealeren jeg ser etter:

- Dekker bra [Viktig]

- Max 200 kroner

- Finnes i en lys farge (Jeg er ganske blek)

På forhånd takk. :goodbye:

Anonym poster: 1c1a7caeb6c21ac7f6580c77ea9b1379

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Clinique sin . Jeg har samme områder med farger som dekkes nydelig.

https://www.google.n...Ayj6EZMhDZdmjM:

Jeg kjøpte en fra Clinique. "Clinique line smoothing concealer". Den har fått gode reviews på MakeupAlley, så er spent på å prøve den ut. ;)

Anonym poster: 7c28e43f9fe8e2d04cd6d15bac9f352a

Skrevet

Den la seg i de fine linjene innerst i øyekroken og så litt tørr ut etter noen timer på meg.....

Skrevet

Den la seg i de fine linjene innerst i øyekroken og så litt tørr ut etter noen timer på meg.....

Kjipt. Jeg så at noen hadde nevnt det med at den la seg i fine linjer under øynene, men også en del som sa det hadde med påføringen å gjøre, så jeg valgte å gi den en kjangs. Får bare håpe på det beste, hvis ikke får jeg starte jakten på nytt. :/

Skrevet

Underlaget har litt å si. Ikke bruk øyegel og ikke bruk en øyekrem som er for tung. Finn noe midt i mellom.

• Liker 1
Skrevet

Underlaget har litt å si. Ikke bruk øyegel og ikke bruk en øyekrem som er for tung. Finn noe midt i mellom.

Vanligvis bruker jeg ingenting annet under øynene. Men jeg får revurdere det hvis den legger seg i linjene. Hvis ikke fant jeg kanskje et alternativ; bareMinerals SPF20 Correcting Concealer

Bare skeptisk til om den finnes i riktig farge. Jeg vet ikke helt om jeg har såkalt kald eller varm undertone i huden. Sies at man ser det ved å sjekke om man har blå eller grønne vener/årer på underarmen, men hos meg er det vanskelig å se. Jeg tror kanskje de heller mer mot blå, men er ikke sikker. Mange ganger er ihvertfall såkalte fair/light/beige fargene enten for gule, oransje eller rosa for huden min.

• Liker 1
Skrevet

Syns det er vanskelig å se farge på de. Syns mine ringer er blålilla. Jeg bruker en fra Dior, dyr men det beste jeg har funnet. Fargen er litt mørk nå på vinterhalvåret så vurderer å kjøpe den lyseste. Bruker nr 2 nå. Prøvd å blande den med Touche Eclat fra Ysl men det kaker seg. Kjøpte nr 2 i denne men den er uansett for lys.

http://www.makeupalley.com/product/showreview.asp/ID=125990/

Skrevet

Jeg har 2 stk, jeg synest er ganske gode :)

Den ene er fra MAC den andre er fra DIOR (diorskin nude)

tre must for et bra resulatat for meg: - et godt underlag - ikke for tykt lag - ikke gni for mye

Har hørt mye positivt om den nyere concealeren til Bare escentuals.. tenkte å prøve den neste gang!

Gjest Tidssone
Skrevet

Jeg bruker en fra Time Balm. Den er veldig kompakt, men med en concealerpensel blir resultatet bra. De har i veldig lyse toner også.

Skrevet

Tusen takk dere to! Skal definitivt sjekkes ut. :)

Likte spesielt godt ditt forslag Tidssone. Ser ut som akkurat den konsistensen jeg liker, litt tykk kremaktig. Og fine, lyse farger.

Skrevet

Tuben som heter all about eyes liker jeg best.

Skrevet

Tuben som heter all about eyes liker jeg best.

Har du prøvd Dior Nudeskin sin? Syns du all about eyes er bedre?

Skrevet

http://no.strawberrynet.com/makeup/glominerals/gloconcealer-under-eye---beige/97205/#DETAIL

Har hørt utrolig mye bra om den. Jeg har GloMinerals concealeren som er til hele ansiktet, og ikke til under øynene. Den dekker iallefall UTROLIG bra, da jeg har mye rød hud og kviser. Så jeg vil tro at den som skal være under øynene dekker bra også. :)

Anonym poster: dbdbee93ecfa4b05e9602be088cc917d

• Liker 1
Skrevet

Har du prøvd Dior Nudeskin sin? Syns du all about eyes er bedre?

Jeg har ikke prøvd Dior sin. kanskej jeg bør kjøpe en når ejg er ute å reiser neste gang.

Gjest Tigress
Skrevet

Benefit har eit par sett som skal vere veldig bra, og det er relativt rimeleg sminke også. Til under auga tilrår eg SkinFood Salmon Under Eye Concealer (eller noko slikt). Finst i to fargar, eg har båe, ein til vinterbruk og ein til sumarbruk - gjer underverk med mørke ringar under auga. Kjøp på nett, eg brukte ideaseller på Ebay. Mogleg han er fake, men han er fantastisk bra!

Skrevet

Jeg har ikke prøvd Dior sin. kanskej jeg bør kjøpe en når ejg er ute å reiser neste gang.

Jeg skal prøve all about eyes når jeg skal fly til england snart, spent for nå er det lenge siden jeg har prøvd noe nytt. Hvis du prøver Dior sin før meg får du si ifra om den er bedre eller verre. :)

• Liker 1
Gjest chariot
Skrevet

Diorskin nude! Dekker kjempebra på meg og fargen (001 ivory) passer meg perfekt.

Skrevet

Den er utrolig lys på meg og nr 2 beige er litt for mørk nå på vinteren. irriterende. :glare: Må jo kjøpe begge for å få riktig nyanse. Har løst det til nå med å blande litt med lys foundation.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...