loversgirl Skrevet 2. februar 2013 #1 Skrevet 2. februar 2013 Jeg elsker kjæresten min, og jeg kunne aldri gjort noe som helst for å såre han. What so ever. MEN, ett lite problem, som jeg skammer meg noe helt fælt over er at jeg syntes kompisen er helt nydelig. Høy, mørk og utrolig fin kropp ) Jeg har funnet meg selv i å tenke på han en haug med ganger, men kun sexuelt. Jeg kunne aldri tenkt meg å blitt sammen med fyren. (Jeg er faktisk nesten 100 % sikker på at han også enten er bifil eller homo) Vi henger veldig masse sammen, og jeg tror kjæresten min har merket at jeg stirrer litt mer på han, en det jeg burde gjøre. ( Fikk blandt annet en kommentar : slutt og stirr på rompen til kompisen min ) Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, og det går utover forholdet til meg og kjæreste. Vi har blandt annet ikke hatt sex på en god stund nå, pga jeg har liksom ikke hatt lysten til det. Jeg kan med hånden på hjerte si, at det siste jeg vil er å slå opp med kjæresten min. Men igjen, jeg føler det er feil av meg å være sammen med han, når jeg faktisk klarer å tenke på noen andre! Hva tenker dere? Hva burde jeg gjøre?
Betty2 Skrevet 2. februar 2013 #2 Skrevet 2. februar 2013 Det er ganske mangen som er i forhold som begynner å tenke på andre, dette gjelder både kvinner og menn. det som jeg tror er viktig, er å finne ut om du fremdeles vil være i lag med kjæresten din, eller om du vil ut i singel livet. hvis du fremdeles vil være med kjæresten din, så foreslår jeg avstand til kompissen, være minst mulig i lag med han. hvis kompissen din skal være med han, så finn på noe annet å gjøre, jente kveld, alene kveld etc, ungå å være i nærheten og gi det tid, da vil følelsene og tankene forsvinne etterhvert. 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2013 #3 Skrevet 4. februar 2013 Jeg har akkurat(nesten) det samme problemet som deg! Kjæresten min har en kompis som jeg har vært interessert i fra første stund(veldig høy og mørk) med en god kjemi. Hver gang vi er med han prøver jeg å ikke se for mye på ham, og blir litt nervøs for at typen min skal merke noe. Prøver å ikke nevne ham så mye, men det er vanskelig, for jeg elsker å være med ham/dem. Jeg og kjæresten min har det kjempeflott i forholdet, og tanken på utroskap er ikke-eksisterende. Men tingen er jo at jeg ikke kunne sett for meg kompisen hans og meg som noe mer enn venner. Ikke tenner jeg seksuelt på ham heller, men har en slags merkelig tiltrekkelse mot ham. Hjelp! Men nei, nå var det ikke jeg som skulle ha hjelp her, skrev det fordi det kanskje er greit å vite at det er andre i samme situasjon? :-) Mitt råd er å snakke med en venninne/noen du stoler på om det, siden de kjenner deg bedre. Og som de over meg nevner, ikke være med ham så mye...Godta at du synes han er deilig, og ikke stress med å tenke "nei, ikke tenk på ham!", gjør det bare mye verre. Så ser du på typen din og kjenner hvor heldig du er som har ham, og prøver å ikke se for mye på kompisen Anonym poster: ad5c5c886a603d10bfa872f195da1ca9
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2013 #4 Skrevet 4. februar 2013 Dump typen din. Hadde han vært rett for deg hadde du ikke følt slik for en annen. Anonym poster: 27ea75273997ee272b2a3bab13e7c1c3
Gjest Emmanuelle Skrevet 4. februar 2013 #5 Skrevet 4. februar 2013 (endret) Dump typen din. Hadde han vært rett for deg hadde du ikke følt slik for en annen. Anonym poster: 27ea75273997ee272b2a3bab13e7c1c3 Hva i alle dager er det for et råd? Det er helt naturlig å bli tiltrukket av andre, selv om man elsker den man er sammen med. Hvorvidt man gjør noe med saken er en annen ting. TS: Jeg har selv vært i din situasjon med en tidligere kjæreste. Jeg elsket ham over alt på jord, men jeg merket jeg var litt betatt av kompisen. Nå er denne kompisen av eksen min egentlig en selvopptatt snåling og jeg fatter ikke hvorfor dette skjedde, men det skjedde. Jeg sa ingenting til eksen eller til kompisen, det gikk fort over og vi var sammen i flere år etter det. Alt trenger ikke å overdramatiseres, følelser er tross alt bare en kjemisk ubalanse og ingenting man rår over selv. Endret 4. februar 2013 av Emmanuelle 2
Blod Skrevet 4. februar 2013 #6 Skrevet 4. februar 2013 Det er vanlig å bli betatt av andre selv om man elsker en annen. Det går som regel over etter hvert. 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2013 #7 Skrevet 5. februar 2013 Dump typen din. Hadde han vært rett for deg hadde du ikke følt slik for en annen. Anonym poster: 27ea75273997ee272b2a3bab13e7c1c3 FEIL! Det er helt normalt å bli betatt av andre mennesker selv om mann har det fint i forholdet. at mann blir betatt eller forelsket, skjer ofteste når noe mangler, eller noe er ut av balanse, det kan være hvis det er mye stress i jobben, skolen, fritid, sorg over noe mann savner, ensomhet i hverdagen, ønske om å ha noen å dele felles fritidsintersser med (par kan ha ulike fritids interesser) Kroppen vil alltid prøve å skape en god følelse, og forelskelse er ofte assosiert med en god følelse. så det at TS føler seg betatt av kompissen til typen, trenger ikke å bety noe mer enn at kroppen sender ut et signal om at noe må endres enten i større eller mindre grad. hun trenger ikke å dumpe typen dersom hun føler forholdet er rett men at noe annet i hversagen er feil. Anonym poster: 8b3873ee60dcf30f5045e4979c5affc9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå