Gjest kiara_pusen Skrevet 2. februar 2013 #1 Skrevet 2. februar 2013 (endret) Takk for hjelpen. Endret 3. februar 2013 av kiara_pusen
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2013 #2 Skrevet 2. februar 2013 Hadde slengt på WooWoo og San Fransisco også Anonym poster: 6f48e14198e7c4721117a418ab33bc91
Gjest kiara_pusen Skrevet 2. februar 2013 #3 Skrevet 2. februar 2013 Ferskenlikør??? Hva i alle dager er det? Hadde slengt på WooWoo og San Fransisco også Anonym poster: 6f48e14198e7c4721117a418ab33bc91
Gjest Eurodice Skrevet 2. februar 2013 #4 Skrevet 2. februar 2013 Ferskenlikør??? Hva i alle dager er det? Det ligger vel i betegnelsen. 1
Gjest kiara_pusen Skrevet 2. februar 2013 #5 Skrevet 2. februar 2013 Det ligger vel i betegnelsen. Ja, men kan det brukes til noe annet enn er det kun til denne ene drinken. Aldri hørt om det før. Jeg prøver å bruke samme drikkevarer på ulike drinker.
Gjest kiara_pusen Skrevet 2. februar 2013 #6 Skrevet 2. februar 2013 Takk for hjelpen, da var det bestilt.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2013 #7 Skrevet 2. februar 2013 Sex on the beach? Anonym poster: a9e0e5047c79ca68f17ecc8711977ea3 1
Gjest kiara_pusen Skrevet 2. februar 2013 #9 Skrevet 2. februar 2013 Slike ting står jo der fritt, det samme med baylies, rød og hvitvin, alkoholfrie alternativer etc. Det var bare disse drinkene jeg måtte ha på plass slik at jeg kunne få barkartet sammen med noe annet.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2013 #10 Skrevet 2. februar 2013 Stensland/Lennart? Anonym poster: 0bf310c055cfa62f7f316443ee129068
Chloe- Skrevet 2. februar 2013 #11 Skrevet 2. februar 2013 Jeg ville lagt til jaegermeister (og redbull/battery som blandevann). Men det avhenger litt av hvor hard fest du ser for deg også; tempoet stiger nok litt da. Også ville jeg hatt resteflaskene fra aperitifen tilgjengelig om dere har noe til overs, hvis folk vil ha musserende/cava/hva dere hadde.
Pingting Skrevet 2. februar 2013 #12 Skrevet 2. februar 2013 (endret) aha! Tenkte det var en fullstendig liste siden det stod whisky. Men det var jo ikke så logisk når jeg ser på det en gang til Jeg liker, men ville ikke savnet så voldsomt, Tom Collins. Endret 2. februar 2013 av Pingting
Gjest kiara_pusen Skrevet 2. februar 2013 #13 Skrevet 2. februar 2013 Jeg ser egentlig for meg at den Jeger flasken holdes lengst mulig vekk fra vår feiring... Shoot ol er fullstendig uaktuelt. Har sikkert noen som kommer til å snike den inn i baren, men den tid den sorg. :S Whisky står der for at vi serverer det selv om det kommer i kategorien jeg ikke vil ha. Jeg er prippen når det kommer til den alkoholserveringen. Men er sikkert i seng for lengst før de fleste gir seg. Det er jo selvfølgelig greit om de vil ha noe annet så lenge det er mulig å blande med det som er. Jeg er jo ingen ekspert, så de som skal styre dette finner sikkert på noe lurt. Men dere er det mest naturlig å servere sjokolade som i type ferrero rocher, enkel konfekt, sjokolade dekkede jordbær etc sammen med velkomstdrinken eller senere på kvelden? Jeg vil ha dette!
Envy Skrevet 2. februar 2013 #14 Skrevet 2. februar 2013 Ser Lennart er nevnt, men synes han fortjener å nevnes igjen, så: Lennart!
Montefalco Skrevet 3. februar 2013 #15 Skrevet 3. februar 2013 Mangler jeg noen drinker på menyen? - GT - Fjellbekk - Screwdriver - Bacardi razz - Irish Coffee - Mojito - Strawberry Daquiri - Whisky - Cosmopolitan - Prosecco - Margarita - White Russian - Tequila Sunrise - Cuba Libre - Long Island icetea Jeg trenger bare et utgangspunkt til barkart, ser dette ok ut ved første øyekast? Mer enn nok er det ikke det... Hvor mange proffe bartendere skal dere ha? Her var det mye som tar lang tid å lage. Jeg ville ha kuttet ned en god del, slik at man ikke må stå å vente for lenge i baren. Gå for klassikerne "alle" drikker (GT, Screwdriver og Cuba libre) og ta eventuelt med en eller to litt mer avanserte. Jeg sto i baren i et bryllup der det ble servert Strawberry Daquiri. Det ble mye venting for gjestene når alle skulle ha det. Det heter forresten Long Island Iced Tea.
Gjest kiara_pusen Skrevet 3. februar 2013 #16 Skrevet 3. februar 2013 Hvor mange proffe bartendere skal dere ha? Her var det mye som tar lang tid å lage. Jeg ville ha kuttet ned en god del, slik at man ikke må stå å vente for lenge i baren. Gå for klassikerne "alle" drikker (GT, Screwdriver og Cuba libre) og ta eventuelt med en eller to litt mer avanserte. Jeg sto i baren i et bryllup der det ble servert Strawberry Daquiri. Det ble mye venting for gjestene når alle skulle ha det. Det heter forresten Long Island Iced Tea. To. - takk for rettingen. Vi er ikke så mange som kommer til å drikke drinker, så det blir en blanding av selvbetjening og servering. Låner svigermor og tante sin vindispenser og øl + mer går jo av seg selv. Kun for slike som meg feks som ikke husker navn, er det synlig ser jeg jo hva som finnes. Kommer til å fungere like mye som er barskilt som en meny. Den kommer jo i 50x70 format.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå