lygekryss Skrevet 2. februar 2013 #1 Skrevet 2. februar 2013 Har nettopp meldt meg på, og planlegger å følge et treningsprogram til nettopp dette formål. Men jeg vil samtidig ikke tape kroppsvekt som følge av all løpingen. Vil jeg fortsatt kunne holde vekten/gå opp i vekt selv om jeg løper? Er for øvrig i ganske grei form, og driver med buldring/klatring og styrketrening utenom.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2013 #2 Skrevet 2. februar 2013 Alt dreier seg om regnskapet forbruk og inntak. Dersom du merker at du går ned i vekt, må du øke inntaket - enkelt og greit. Det er ingen her som kan vite om du kommer til å gå ned i vekt, så lenge ingen vet hva du vanligvis spiser. Anonym poster: 327c4dec913944e39db0f64d3b5b0667
lygekryss Skrevet 4. februar 2013 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2013 Har regnet ut at jeg må ha i meg omtrent 3500 kalorier daglig fordelt på seks måltider om jeg skal gå opp i vekt. Veide meg i går og ligger rett under 80 kilo. Skal spise som en helt fremover og se om det gir resultater. Ukens første økt (5 km) mot maratonet fullført!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå