Eurybia Skrevet 2. februar 2013 #1 Skrevet 2. februar 2013 Når du kom inn på spillet så du et stort tre, på treet var det mange oppgaver, alt fra solsystemet til tegning, naturfag, musikk, rundt i verden etc... Passer for 6-10 åringer e.l.. Finner ikke igjen spillet, ser for meg det kunne hete kunnskapstre/kunnskapens tre e.l.. Noen som kjenner igjen dette og vet hva det er?
Eurybia Skrevet 3. februar 2013 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2013 Nei, ikke Josefine.. Men, det kom samme året tror jeg!
Gjest Tekola Skrevet 5. februar 2013 #4 Skrevet 5. februar 2013 Åh, jeg tror jeg ser det for meg. Blanding av tegninger og ekte videoer, og så var det puslespill og masse ulikt, sant? Og så var det forskjellige temaer i de ulike "etasjene"? Skal se om ikke lillebror kan se igjennom spillhylla hjemme og se om han finner noe!
Eurybia Skrevet 5. februar 2013 Forfatter #5 Skrevet 5. februar 2013 Je, det stemmer! på toppen var temaet stjerner og planeter husker jeg, ellers var musikk og kunst, samt matematikk tema
Gjest Tekola Skrevet 5. februar 2013 #7 Skrevet 5. februar 2013 Ja, nettopp! Nei nei, ikke noen av de figurbaserte spillene. Det var et kunnskapsspill!
Eurybia Skrevet 5. februar 2013 Forfatter #8 Skrevet 5. februar 2013 Ja, hadde vært så morsomt å funnet ut av hva det het.. Må koke hodene litt
Gjest EryMax Skrevet 6. februar 2013 #9 Skrevet 6. februar 2013 Kan det ha vært et spill fra Levende Bøker? Jeg husker ihvertfall at de hadde masse lærespill man fikk i posten i gamle dager
Eurybia Skrevet 6. februar 2013 Forfatter #11 Skrevet 6. februar 2013 Kan det ha vært et spill fra Levende Bøker? Jeg husker ihvertfall at de hadde masse lærespill man fikk i posten i gamle dager Nei, er ikke det :/
Eurybia Skrevet 6. februar 2013 Forfatter #14 Skrevet 6. februar 2013 Nei, tror ikke det... Var et kunnskapsspill hvor som det ble nevnt tidligere, var et tre man kunne klatre opp i og gjøre oppgaver. Passet for barneskolebarn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå