Gå til innhold

Barnespill fra midten av 90-tallet...tre man kan klikke seg inn på og gjøre oppgaver..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når du kom inn på spillet så du et stort tre, på treet var det mange oppgaver, alt fra solsystemet til tegning, naturfag, musikk, rundt i verden etc... Passer for 6-10 åringer e.l.. Finner ikke igjen spillet, ser for meg det kunne hete kunnskapstre/kunnskapens tre e.l.. Noen som kjenner igjen dette og vet hva det er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ikke Josefine.. Men, det kom samme året tror jeg!

Skrevet

Åh, jeg tror jeg ser det for meg. Blanding av tegninger og ekte videoer, og så var det puslespill og masse ulikt, sant? Og så var det forskjellige temaer i de ulike "etasjene"? Skal se om ikke lillebror kan se igjennom spillhylla hjemme og se om han finner noe!

Skrevet

Je, det stemmer! :) på toppen var temaet stjerner og planeter husker jeg, ellers var musikk og kunst, samt matematikk tema :)

Skrevet

Ja, nettopp!

Nei nei, ikke noen av de figurbaserte spillene. Det var et kunnskapsspill!

Skrevet

Ja, hadde vært så morsomt å funnet ut av hva det het.. Må koke hodene litt :)

Skrevet

Kan det ha vært et spill fra Levende Bøker? Jeg husker ihvertfall at de hadde masse lærespill man fikk i posten i gamle dager

Skrevet

Kan det ha vært et spill fra Levende Bøker? Jeg husker ihvertfall at de hadde masse lærespill man fikk i posten i gamle dager

Nei, er ikke det :/

Skrevet

Castle of Dr.Brain?

Nei..

Skrevet

Nei, tror ikke det... Var et kunnskapsspill hvor som det ble nevnt tidligere, var et tre man kunne klatre opp i og gjøre oppgaver. Passet for barneskolebarn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...