Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som synes at Taylor Swift gjør en bra jobb som artist? Personlig synes jeg at hun er en av de bedre moderne artistene. I tillegg er hun jo en svært vakker og jordnær person.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noe rett gjør hun ihvertfall, for hun kommer med hit på hit på hit.

Skrevet

Ja, hun er vakker :) Men for meg så blir det for mye følelser i sangene hennes. Jeg liker hun fortsatt mer enn mange av de andre mainstream artistene, hun er ikke like falsk som dem.

Skrevet

Taylor Swift er en virkelig "good girl", meget dyktig musiker/songwriter, meget bevisst sitt ansvar for alle unge jentene som ser opp til henne, og gir til veldedige organisasjoner.

Anonym poster: b733f3aeefcc365167feffdedbc6df84

• Liker 1
Skrevet

Liker Taylor Swift veldig godt. Hun virker veldig hyggelig og jordnær, og ikke minst er hun kjempetalentfull synes jeg :)

Skrevet

Jeg synes kanskje hun burde lage en sang som heter Maybe it me

Anonym poster: 89dccaca50abd58e23bdbaef413e9513

• Liker 1
Skrevet

Jeg forguder Taylor Swift. Elsker absolutt alle sangene hennes og syns dama virker så utrolig jordnær og koselig :) Har vært på konserten hennes i Oslo Spektrum i 2010 (eller var det 2011?) uansett, det var fantastisk bra :rolleyes: Hun er en av de få artistene som er flink til å synge live også :Nikke: digger henne!

Skrevet

Nydelig stemme, men mindre bra er sangene. Hun synger jo bare triste kjærlighetssanger. Liker ikke selve jenta heller. Hun virker smådum og falsk.

• Liker 2
Skrevet

Har ikke mye til overs for henne selv, men jeg kan gå med på at hun lager lett, lyttbar popmusikk. Har bitt meg merke til at over gjennomsnittelig musikkinteresserte menn har en tendens til å ha henne som 'guilty pleasure', noe som er mildt sagt snodig.

Skrevet

Noe rett gjør hun ihvertfall, for hun kommer med hit på hit på hit.

...Og hun har vært sammen med halve Hollywood. Så ja, noe må hun da gjøre rett siden alle disse guttene faller for henne.

• Liker 2
Gjest NerdMedSverd2
Skrevet

Nei, det synes jeg ikke. Platt og kjedelige låter, det at hun er "svært vakker og jordnær" har ingenting å gjøre med musikken hennes. Blir ikke bedre av den grunn.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...