AnonymBruker Skrevet 2. februar 2013 #1 Skrevet 2. februar 2013 Jeg var nylig hos en frisørlærling (som også er en bekjent av meg) som er ferdig med læretiden sin om svært kort tid, for jeg ønsket å fikse håret. Planen var å gå fra brunt til blondt og å klippe tuppene. Jeg kom dit og fikk avfarget håret TO ganger fordi de mente det var det som var best (jeg hadde lys brunt hår så ser ikke at det skulle vært nødvendig men de vet vel hva de gjør), for så å ende opp med oransjeflekkete hår som ikke så ut... lærlingen sa da at dette måtte jeg gå med frem til en annen dag i uken for at håret skulle få hvile, noe jeg IKKE gikk med på. Heldigvis tok hun som har ansvar for lærlingene ansvar og sa jeg måtte få oppi farge i håret, og jeg endte derfor opp med SAMME farge som jeg hadde når jeg kom inn dit... Så skulle hun klippe, og gjorde så mye feil at for å rette opp håret endte jeg opp med å klippe mye mye mye mer enn jeg ønsket. Jeg er svært misfornøyd og gråt når jeg kom hjem fordi jeg regelrett føler meg stygg og skamklipt. Har sendt en mail å klaget til salongen. Hva kan jeg forvente av svar fra de på dette? Anonym poster: 2f89d2fa79981576b98c5d28a4eca7c6
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2013 #2 Skrevet 2. februar 2013 Du burde jo selvsagt få svar, men vi vet jo ikke hvor seriøs salongen er. Anonym poster: 8ed6cb98a75ae51cf29d64431d0b5735
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2013 #3 Skrevet 2. februar 2013 Det er en think hairwear salong TS Anonym poster: 2f89d2fa79981576b98c5d28a4eca7c6
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 2. februar 2013 #4 Skrevet 2. februar 2013 Dette er grunnen til at jeg går til ordentlige frisører og ikke lærlinger. I alle fall ikke lærlinger jeg kjenner i tilfelle, ja.. Noe slikt som dette skulle skje. Vet ikke hva jeg skal si jeg, men håper det ikke ser altfor ille ut og at det er lett å fikse opp i
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2013 #5 Skrevet 2. februar 2013 Gikk utifra at når man har under en mnd igjen av læretiden så klarer man å gjøre den jobben på en grei måte, men det stemte visst ikke.. Ønsker å få et svar på mailen min værtfall, for jeg sa jo ifra under klippen også at jeg syntes de hadde tatt mer enn nok.. men de "måtte rette på" Anonym poster: 2f89d2fa79981576b98c5d28a4eca7c6
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2013 #6 Skrevet 2. februar 2013 Får satse på at du får det da, er de seriøse så svarer de jo. Men vi kan jo ikke vite.. Men du får gi en lyd her da på hvordan det går. Håper det ordner seg, skjønner du er skuffet Anonym poster: 8ed6cb98a75ae51cf29d64431d0b5735
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå