Gå til innhold

All trening er vel bedre enn ingen trening?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På mine 22 år, så har jeg ikke trent mye. Tenker det er på tide å begynne,

Jeg har ikke så god kondis at det gjør noe. Jeg prøver å trene mnst 2 ganger i uken. Kanskje 3 å hvis jeg ekstra flink

Jeg løper litt på mølla, løfter vekter. tar push ups, dips osv. Trener kanskje 30 min av gangen. jeg prøver ikke å bli slank eller noe. Jeg bare trener for helsa egentlig.

Men all trening er vel bedre enn ingen ting? Selv om jeg bare tar en liten styrke økt, så er jo det bdre enn å bare sitte i sofan hjemme??

Anonym poster: 2aab89d3a3ac172c4f9056ebf2a8aac9

Videoannonse
Annonse
Gjest Elastica
Skrevet

Selvfølgelig er det bedre å trene litt enn ingenting. :)

Men av og til er det kanskje gøy å sette seg noen mål og dessuten utvide kunnskapen sin om trening? Anbefaler at du får en veiledningstime og et program for hele kroppen. Dermed blir det lettere å måle fremgang. Fremgang motiverer, og så er du i gang. :tommelsmil:

Skrevet

Alt er bedre enn ingenting ja :)

Men hør på Elastica, et mål er fint og ha, ellers er det lett å miste motivasjonen!

• Liker 1
Skrevet

All bevegelse er bedre enn ingen. Men det er ikke sånn at all trening nødvendigvis er bra. Det er veldig bortkastet om du trener så feil at du skader deg, eller ikke yter nok til å få fremgang.

Da vil du fort miste motivasjonen.

Jeg er også tilhenger av veiledning. Forutsatt at den er god. Det er mange veiledere som egentlig bare bidrar til forvirring ved å presse inn alle i samme boks. Alle skal trene slik.

Moderat mosjon er også det som tilsynelatende er best når man ser på store observasjonsstudier. Det er en korrelasjon mellom moderat fysisk aktivitet og et langt liv. Hvorvidt om moderat fysisk aktivitet er årsaken er litt vanskelig å si noe om, men det er vel antageligvis en av faktorene.

Skrevet

Hva med å ta en Jillian Michaels video hjemme. F. eks 30 days Shred. For å bygge grunnform.

Anonym poster: 68056e1ed1114a0d84efa4261de2e59c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...