AnonymBruker Skrevet 2. februar 2013 #1 Skrevet 2. februar 2013 Hei! Jeg har blitt et lite humørmonster av å gå på Cerazette, så jeg har lyst til å ta en måneds pause, bare for å se om jeg blir i bedre humør av det. Men dersom jeg tar en måned, vil det da få konsekvenser i form av evige blødninger, og masse "innstillinger" i kroppen som må resettes? Jeg har ikke lyst til å slutte helt, men se om det blir noe forskjell, for da å eventuelt begynne på et annet merke, nemlig. Anonym poster: 90db06f1336de53f3179f2dabaf4155c
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2013 #2 Skrevet 2. februar 2013 Jeg mener å ha lest at man må være uten pillen i tre måneder for å merke forskjell? Men ikke ta meg på ordet der, men jeg tror ikke du vil merke forskjell i løpet av en måned. Men hvor lenge har du gått på pillene? Har det alltid vært sånn eller blitt det i det siste? Jeg tok et måneds pause fra pillen (Mercilon) i fjor, fordi jeg glemte å skaffe nye brett, og da bare blåste i det hele måneden. Merket ingenting unormalt, mensen kom "som den skulle" etter tre uker og jeg merket ikke noe annet spesielt heller Anonym poster: 83a429353f9d0d3a100066994cd02f4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå