Thalamus Skrevet 2. februar 2013 #1 Skrevet 2. februar 2013 Jeg fikk mobilen for to uker siden, men slo den ikke på før i går fordi jeg ikke har fått nytt sim kort. Jeg hadde det ikke i går heller, men ville fikle litt på den nye mobilen min. Den var på hele dagen, jeg tok noen bilder, og så på kvelden ble den plutselig svart. Når jeg trykker på startknappen blir skjermen lysere, men fortsatt svart. Jeg har prøvd soft reset, men får ikke gjort en hard en fordi mobilen tydeligvis må være på. Jeg har også tatt ut og inn batteriet hundre ganger. Hva kan det være? Hvordan fikser jeg det?
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2013 #2 Skrevet 2. februar 2013 Har du ladet batteriet? Anonym poster: 0dd77b21c6406826eeb4810fe43907cc
Thalamus Skrevet 2. februar 2013 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2013 Ja, batteriet er fulladet. Det hadde vært passe pinlig Jeg klarte å dra ut den saken sim kortet skal legges i da. Ikke med vilje, men den var løs da jeg skulle sette i kortet så jeg tenkte at det var en slags beskyttelse og dro den av. Men det kan vel ikke ødelegge hele telefonen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå