BMUL Skrevet 2. februar 2013 #1 Skrevet 2. februar 2013 Jeg skal ta avfarging av håret mitt, og lurte på om dere vet om man kan kjøpe det på nett? Jeg bor i en veldig liten by, (skjønner ikke at det regnes som en by engang) og ingen selger avfarging her, derfor lurte jeg på om dere vet hvor jeg kan få kjøpt det på nettet
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2013 #2 Skrevet 2. februar 2013 Er ikke helt sikker på akkurat hvor man kan få kjøpt det, men jeg anbefaler å gjøre det på frisør Har hørt de selger det på butikker som H&M, Cubus og lignende, men om man søker litt på nett finner man kanskje en butikk som selger over nett:) Har prøvd en type avfarging hjemme, og jeg anbefaler å ikke prøve sånt selv. Håret ble veldig skadet av det og tok lang tid før det ble sunt og normalt. Anonym poster: e22c5c7808a588c08f8cbcdfb137ff11
BMUL Skrevet 16. februar 2013 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2013 Jeg vet det sliter mye på håret, men jeg bryr meg ikke. jeg vet man burde gjøre det hos frisør, men har ikke råd Jeg vet man kan kjøpe det på cubus osv, men som jeg skrev er det ingen som selger det her og til slutt, jeg finner det ikke på nettet, er derfor jeg spør om det her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå