Gjest LadySizz Skrevet 2. februar 2013 #1 Skrevet 2. februar 2013 Som korsett-sett og lignende,hvor får man kjøpt det for oss plus-size damer?
Gjest Lille-pus Skrevet 2. februar 2013 #2 Skrevet 2. februar 2013 (endret) Hva er 'og likende' ? Spør fordi jeg kanskje kan hjelpe litt her Størrelse ? Bruksområde (glamour/soverom eller pent/funksjonelt) ? Noen prisrammer ? Hva ser du etter ? Eksemplet ditt er litt lite spesifikt for meg, det dekker egentlig alt nå Endret 2. februar 2013 av Lille-pus
pippip Skrevet 12. mars 2013 #3 Skrevet 12. mars 2013 Jeg er ikke TS, men lurer på det samme. Bruker størrelse 95E i bh og xl/xxl ellers så vil gjerne ha noe som er sexy men samtidig dekker litt hvis du skjønner. Babydoll, korsett og slikt. Gjerne noen sexy kostymer også. Bruksområde er soverom Norske sider hadde vært veldig fint så man slipper toll. men utenlandske er ikke uaktuelle. Pris under 1000,-
_Aries Skrevet 12. mars 2013 #4 Skrevet 12. mars 2013 Hva med Illusion.no? Har alt fra xxs-xxl. Lingeributikken.no har også stort utvalg. Ellers vil jeg anbefale deg/dere å sjekke Ebay. Mye fint undertøy, korsetter osv, til rimelige priser. Du kan også skrive til selger så kanskje du slipper toll også!
Gjest Lille-pus Skrevet 12. mars 2013 #5 Skrevet 12. mars 2013 (endret) Aller først, for å drepe noen forestillinger; Et ekte korsett (stålspiler, metallknepping, skikkelig stramme- og knytebånd) får man ikke under sånn ca 1800,- 1900,- kroner. Skal du ha et overburst korsett så ligger du i priskategorien rundt 2500,- Min egen favoritt her for prisinfo. Sende deg rett hit aller først, siden du helt vil komme unna mva. på importvarer. Ellers har Desscode et visst utvalg av KMD. Jeg handler direkte fra KMD da de har en proff. kundebehandling...... Ellers er som nevnt ebay brukelig. Jeg kjenner ikke denne butikken, men tipper de har kunder fra flere land enn Storbritannia. De har i alle fall en betalingsløsning jeg kjenner igjen fra seriøse butikker jeg selv bruker. Edit: Oppdatert med prisinfo for korsetter. Endret 13. mars 2013 av Lille-pus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå