Wonders Skrevet 7. februar 2013 #61 Del Skrevet 7. februar 2013 (endret) Hei Her er dagens her er videoen Endret 7. februar 2013 av Wonders 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2013 #62 Del Skrevet 7. februar 2013 Anonym poster: 71ba22ddbdbd79d402867c487160adc3 Anonym poster: 71ba22ddbdbd79d402867c487160adc3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 7. februar 2013 #63 Del Skrevet 7. februar 2013 Du er mitt nye hår-idol! Jeg digger både det blå og det rosa håret! :D Jeg har aldri vært en av de som tør å prøve ut nye ting, men nå i det siste har det forandret seg litt. Jeg har farget håret i ombre-stil og skal touche opp på det i ettermiddag (legger ut bilde i kveld!) og nå vurderer jeg å etterhvert gå over til rosa/lilla/blå tupper når våren slår inn for fullt! For et år siden hadde jeg aldri turt det! Hahaha Åh, nå ble jeg glad! Gleder meg til å se bilde og håper du tør å dra den helt ut en dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
awesome. Skrevet 7. februar 2013 #64 Del Skrevet 7. februar 2013 Det står jo i innlegget du siterer "Takk takk. Rettetang og; Brauns Satin Hair" Anonym poster: 71ba22ddbdbd79d402867c487160adc3 Formulerte meg litt dårlig der Mente hva børste gjør, er litt nysgjerrig på den. Har ikke så bølgete hår så hvis den gjorde håret litt glattere og mindre frizzy, kan jeg bruke den istede for rettetang på gode hårdager. Veldig off topic, men hvis noen har andre tips eller produkter å anbefale for å dempe frizzy og krusete hår og kanskje definere bølger setter jeg pris på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 7. februar 2013 #65 Del Skrevet 7. februar 2013 Formulerte meg litt dårlig der Mente hva børste gjør, er litt nysgjerrig på den. Har ikke så bølgete hår så hvis den gjorde håret litt glattere og mindre frizzy, kan jeg bruke den istede for rettetang på gode hårdager. Veldig off topic, men hvis noen har andre tips eller produkter å anbefale for å dempe frizzy og krusete hår og kanskje definere bølger setter jeg pris på det. Tenåringsjenta mi har denne børsten. Hun har veldig tykt hår, med endel krøller, og håret kan til tider stå til alle kanter, iallefall rett etter børsting. Når hun bruker denne børsten så blir håret veldig mykt, og det roer seg. Så; kan anbefale den:) Ellers er Tigi After Party veldig god i tørt hår for å roe det ned:) https://www.blush.no/p-2445-after-party-smoothing-cream-100ml.aspx?mantop=71&cateID=20 Bruker også Morrocon-oil etter hårvask. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2013 #66 Del Skrevet 7. februar 2013 Fikk ikke opp akkurat det bildet jeg ville legge ut, men det er det som mortem la ut... nr17 Har du lagt ut gamle bilder av deg her? Siden håret ditt ser kort ut på de bildene. Anonym poster: be4c75972f32c8987cc907a23c6f197c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 7. februar 2013 #67 Del Skrevet 7. februar 2013 Har du lagt ut gamle bilder av deg her? Siden håret ditt ser kort ut på de bildene. Anonym poster: be4c75972f32c8987cc907a23c6f197c ??? De bildene jeg har lagt ut så er håret mitt oppsatt, siden jeg som oftest setter opp håret. Har aldri hatt kortere hår enn lang bob, og det er mange, mange år siden, og så gamle bilder har jeg nok ikke lagt ut. Nå er håret mitt et godt stykke nedom bh-stroppen bak (ikke lenge siden jeg klippet av 10cm). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkemamma Skrevet 7. februar 2013 #68 Del Skrevet 7. februar 2013 Så utrolig fint!! Hvordan lager du bølgene? Anonym poster: e62518023bb6856a8de7333bd95ff8af De er naturlige:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AloeVera Skrevet 9. februar 2013 #69 Del Skrevet 9. februar 2013 Det var mye flottere tidligere på dagen. Hvordan får jeg slike krøller til å vare lengere? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snøfrisk Skrevet 9. februar 2013 #70 Del Skrevet 9. februar 2013 (endret) Håret mitt er så lett gjenkjennelig at jeg måtte slette bildet igjen Endret 10. februar 2013 av snøfrisk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjestSofia Skrevet 17. februar 2013 #71 Del Skrevet 17. februar 2013 (endret) Ville ha som alexa chungs ombre, men gikk til lærling og måtte bleke det 2 ganger, pga hun gjorde en feil. Så følte håret ble litt mislykka oransjlig tone, men vennene mine har sagt d så bra ut. Helt ærlig, så det skikkelig fargemistake ut? Vil så gjerne bleke d en gang til,men fikk streng beskjed av frisøren at da kunne håret jerne falle av. Tenk å prøve mg på silver shampoo,men er redd fargen kan bli gusten da. Har dere noen forslag til hva jeg kn gjøre? Dere som bleker og har mistet litt går, hvor mange ganger bleket dere det da, og var det hos frisøren elle fra butikken'? Setter pris på all hjelp jeg kan få:-) Endret 17. februar 2013 av gjestSofia 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olseen91 Skrevet 17. februar 2013 #72 Del Skrevet 17. februar 2013 Ikke så lett å se, men det var det som var lettest tilgjengelig : -p 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2013 #73 Del Skrevet 17. februar 2013 Her har dere håret mitt da. Ønsker ikke hets og mobbing pga det har blitt litt tynt og pistrete med årene! Prøver så godt jeg kan, og føler jeg har funnet frisyren for meg Anonym poster: a59f4618b844d66b283995c831d1ecea 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 17. februar 2013 #74 Del Skrevet 17. februar 2013 Jeg har ikke noe bilde som viser hele håret mitt, da jeg ofte har det satt opp, men ved siste måling, fra enden på skillen på toppen av hodet og til tuppene, var det 78 cm langt. Har ikke målt det siden rett før jeg var hos frisøren i mars i fjor, så for alt jeg vet er det mye lenger nå. Eneste brukbare bildet jeg fant var fra første gangen jeg prøvde meg på rød ettervekst. Kvaliteten er ræva, og siden jeg har svart t-skjorte på, er det fysisk umulig å se hvor langt ned håret rekker. -.- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjestSofia Skrevet 17. februar 2013 #75 Del Skrevet 17. februar 2013 Blondt hår med fall Anonym poster: db6e37fe3182fbc51fad7c9900b31df2 Niice, eg vil og ha så fint hår:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjestSofia Skrevet 17. februar 2013 #76 Del Skrevet 17. februar 2013 ikke helt klart bilde men...i skrivende stund Misunnelig,kan vi bytte?;-) hehe. Nydelig va det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjestSofia Skrevet 17. februar 2013 #77 Del Skrevet 17. februar 2013 Ikke så lett å se, men det var det som var lettest tilgjengelig : -p Den fargen og frisyren var råååålekker på deg!:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 17. februar 2013 #78 Del Skrevet 17. februar 2013 Nydelig hår du har Wonders! En prinsesse verdig Jeg fant et gammelt bilde av håret mitt som jeg postet i en annen tråd for et halvt år siden. Håret mitt er litt lenger, men ellers likt. Sorry for blurry bilde forresten.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2013 #79 Del Skrevet 17. februar 2013 Her har dere håret mitt da. Ønsker ikke hets og mobbing pga det har blitt litt tynt og pistrete med årene! Prøver så godt jeg kan, og føler jeg har funnet frisyren for meg Anonym poster: a59f4618b844d66b283995c831d1ecea Ehy! Synes det er dårlig at ikke jeg også får noen trivelige og oppløftende kommentarer!!! Anonym poster: a59f4618b844d66b283995c831d1ecea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 18. februar 2013 #80 Del Skrevet 18. februar 2013 Nydelig hår du har Wonders! En prinsesse verdig Misunnelig,kan vi bytte?;-) hehe. Nydelig va det. Takk takk, så hyggelig. Ha ha det er bare sånn når jeg bruker rettetang, så det ser perfekt ut kun etter litt behandling hihi...Jeg våkner ikke slik om morgenen for å si det sånn... Fashionistaen, det er drømmehår. Jeg kan ikke få slikt hår, og synes det er helt nyyydelig slik du har det. Naturlig. Jeg så Chris Rock sin dokumentar HAIR på netflix og fikk mange øyeåpnere!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå