Fashionistaen Skrevet 18. februar 2013 #81 Del Skrevet 18. februar 2013 Takk takk, så hyggelig. Ha ha det er bare sånn når jeg bruker rettetang, så det ser perfekt ut kun etter litt behandling hihi...Jeg våkner ikke slik om morgenen for å si det sånn... Fashionistaen, det er drømmehår. Jeg kan ikke få slikt hår, og synes det er helt nyyydelig slik du har det. Naturlig. Jeg så Chris Rock sin dokumentar HAIR på netflix og fikk mange øyeåpnere!!! Vi kan godt bytte for å si det sånn! Takk, den dokumentaren skal jeg sjekke ut 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grenlandstuppa Skrevet 18. februar 2013 #82 Del Skrevet 18. februar 2013 Dette er håret mitt nå. Plomme, med endel lilla, og en slags ombreeffekt i noe av underhåret foran=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 18. februar 2013 #83 Del Skrevet 18. februar 2013 (endret) https://www.dropbox.com/sc/ewvdanrmwhcweqv/uPMO_3wloc Litt ujevnt i tuppene da jeg klippet meg selv for en stund siden. Syns ikke til vanlig da jeg ofte har håret i flette eller oppsatr Endret 18. februar 2013 av Funky Punk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olseen91 Skrevet 18. februar 2013 #84 Del Skrevet 18. februar 2013 Den fargen og frisyren var råååålekker på deg!:-) Takk! : -) Fargen er ikke helt sånn da, dessverre! Men etter t jeg tok dette bildet fikk jeg VELDIG lyst til å farge håret mer mørkerødt. Har hatt litt rødt i det nå, men ikke så mye. Så det blir nok noe sånt når jeg skal farge det nå snaaart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nickless Skrevet 18. februar 2013 #85 Del Skrevet 18. februar 2013 Har langt brunt hår . Hestehale til hverdag , slår ut håret på fest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 15. mars 2013 #86 Del Skrevet 15. mars 2013 Flette med to små og en stor... 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkemamma Skrevet 15. mars 2013 #87 Del Skrevet 15. mars 2013 Så kult wonders!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muffin26 Skrevet 15. mars 2013 #88 Del Skrevet 15. mars 2013 Lykke du har jo nydelig langt hår. Hva sparer du til: p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skjæra Skrevet 15. mars 2013 #89 Del Skrevet 15. mars 2013 (endret) Sån var det før jeg akkurat ble blond igjen Endret 17. mars 2013 av Skjæra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 15. mars 2013 #90 Del Skrevet 15. mars 2013 Så kult wonders!! Takk Lykke du har jo nydelig langt hår. Hva sparer du til: p Var denne til meg? Jeg sparer til det jeg hadde før... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkemamma Skrevet 15. mars 2013 #91 Del Skrevet 15. mars 2013 Lykke du har jo nydelig langt hår. Hva sparer du til: p Jeg sparer til hår ned til hoftene. Nå har jeg kun hår ned til puppene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkemamma Skrevet 15. mars 2013 #92 Del Skrevet 15. mars 2013 (endret) Lykke du har jo nydelig langt hår. Hva sparer du til: p Jeg sparer til hår ned til hoftene. Nå har jeg kun hår ned til puppene Ups, hvordan sletter jeg dobbelpost? er på mobilen.. Endret 15. mars 2013 av Lykke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muffin26 Skrevet 15. mars 2013 #93 Del Skrevet 15. mars 2013 Jeg sparer til hår ned til hoftene. Nå har jeg kun hår ned til puppene Ups, hvordan sletter jeg dobbelpost? er på mobilen.. da har vi samme mål supert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkemamma Skrevet 16. mars 2013 #94 Del Skrevet 16. mars 2013 da har vi samme mål supert. Så bra:D post et bilde av håret ditt da? jeg er nysgjerrig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 16. mars 2013 #95 Del Skrevet 16. mars 2013 Jeg skal spare til rumpa, bare fordi jeg alltid har hatt lyst til å ha hår til rumpa. Nå har rekker det lengste av håret mitt hoftene, men jeg må straks klippe det (noe som jeg ikke har gjort på et halvt år)... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muffin26 Skrevet 16. mars 2013 #96 Del Skrevet 16. mars 2013 Så bra:D post et bilde av håret ditt da? jeg er nysgjerrig jeg skal grave fremm et nyere bilde:) skriver fra mob nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 16. mars 2013 #97 Del Skrevet 16. mars 2013 (endret) Flette med to små og en stor... [bilde] Så fin flette! *fjernet bilde* Endret 24. april 2013 av Perelandra 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muffin26 Skrevet 16. mars 2013 #98 Del Skrevet 16. mars 2013 (endret) jeg skal grave fremm et nyere bilde:) skriver fra mob nå. Slik er håret mitt nå Lykke. Endret 16. mars 2013 av muffin26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkemamma Skrevet 16. mars 2013 #99 Del Skrevet 16. mars 2013 Slik er håret mitt nå Lykke.. Det var nydelig og langt jo! Har du krøllet det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muffin26 Skrevet 16. mars 2013 #100 Del Skrevet 16. mars 2013 Det var nydelig og langt jo! Har du krøllet det? Takk. Det er ikke så langt vil jo ha det mye mye lengere. Jeg har naturlige krøller og da tar det ekstra langt tid å få det lengere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå