Sessa Skrevet 18. mars 2004 #1 Skrevet 18. mars 2004 Jeg lurer på hvorvidt det er vanlig med en eller to serveringer av hovedretten når man har 3 retters middag? Noen synspunkter om dette?
*Lene* Skrevet 18. mars 2004 #2 Skrevet 18. mars 2004 Kommer vel litt an på tror jeg, men ganske vanlig med 2 serveringer av hovedrett!
Gjest Tex Skrevet 18. mars 2004 #3 Skrevet 18. mars 2004 Skal du ha bare en servering skal / bør vel dette opplyses om på forhånd...? Hvis du da ikke serverer ferdig anrettet....?
Augustbrud02 Skrevet 18. mars 2004 #4 Skrevet 18. mars 2004 Skal du ha bare en servering skal / bør vel dette opplyses om på forhånd...? Hvis du da ikke serverer ferdig anrettet....? Enig. Det er vanlig med 2 serveringer og velger mabn bare 1, bør man si dette når man setter jeg seg til bord og hovedretten serveres.
Sessa Skrevet 18. mars 2004 Forfatter #5 Skrevet 18. mars 2004 Hvis du da ikke serverer ferdig anrettet....? Det vet jeg ikke ennå. Det er derfor jeg prøver å få synspunkter på hva som er vanlig. Jeg liker best ferdig anrettet, er det vanlig at man fortsatt da har 2 serveringer? Har ikke vært i så mange bryllup jeg, så noen må jeg jo spørre
Gjest Tex Skrevet 18. mars 2004 #6 Skrevet 18. mars 2004 Ferdig anrettet syns jeg er det stiligste, og da skal det vel være bare en gang.
Sessa Skrevet 18. mars 2004 Forfatter #7 Skrevet 18. mars 2004 Det hørtes ganske fornuftig ut Tex :D Takk for hjelpen!
Ingeborg Skrevet 18. mars 2004 #8 Skrevet 18. mars 2004 Ferdig anrettet syns jeg er det stiligste' date=' og da skal det vel være bare en gang.[/quote'] Jepp, slik blir det hos oss, og det opplyser naturligvis toastmasteren om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå