Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

I sommer oppdaget jeg at mannen min hadde vært utro siden høsten før. Etter litt fram og tilbake skulle vi prøve på nytt. I oktober gir vi dette opp da han har fortsatt med hun andre hele veien. Han gjør det også slutt med henne, men i desember er det påan igjen med de to. Dette vet ikke jeg. Vi bodde da fra hverandre og gjør kjekke ting sammen i helger og sammen med ungen. Vi har også jevnlig sex. I starten på januar er det igjen over fordi de to fortsatt har et forhold. Jeg har hele tiden vært åpen på at jeg vil at vi skal få det til å fungere igjen. Denne uka satte jeg i imidlertid foten ned og sa at nå kan jeg ikke prøve mer, ikke så lenge han er med hun. Han klarer ikke bestemme seg og det kan ikke jeg leve med. I går var vi i meklingmøte og det ble avsluttet med at jeg sa at det aldri ville bli oss igjen når vi skimtes ved bilene. På kvelden ringte han, ville bare snakke litt, ikke noe spes. Nå har jeg fått en sms fra Johan hvor det står " det er nok deg jeg vil bli gammel med."

Hva skjer? Hvordan skal jeg tolke dette? Jeg blir sprø av alt dette fram og tilbake.

Endret av Hope2013
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En slik vinglepetter hadde ikke jeg orket!

Skrevet

Glem hva han vil. HVA VIL DU? Det er spørsmålet.

Anonym poster: 1bf24e44c431859a86d7f7bc19b0e4e2

Skrevet

Johan må bevise at det virkelig er deg han vil ha. Hva bevisene går ut på er det du som stiller krav til.

Ikke gi etter for lett, det lover aldri godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...