minniepus Skrevet 19. mars 2004 #21 Del Skrevet 19. mars 2004 I "vår" kirke er det vielse 12, 13, 14 (oss), 15, 16 og 17.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 19. mars 2004 #22 Del Skrevet 19. mars 2004 Det er en vielse før og en etter, vi er frivillig "klemt" i midten kl 14. Regner med at våre gjester har så pass med folkeskikk at de venter til brudeparet før oss blir ferdige på kirketrappen, og at bryllupet før oss har så pass med respekt for oss at vår vielse ikke blir forsinket. Er vanlig med flere vielser samme dag i kirken vi gifter oss i, og har aldri hørt om noe problemer med dette før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 20. mars 2004 #23 Del Skrevet 20. mars 2004 vi er to par på dagen. Det andre paret gifter seg klokken 13 og vi har fått vielsen klokken 14.30. Presten sa at han iallefall måtte ha såpass mellomrom mellom oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 20. mars 2004 #24 Del Skrevet 20. mars 2004 Vi skal gifte oss kl. 1330, og jeg vet at det er noen som skal gifte seg kl. 1500.. Jeg tror også det er noen som skal gifte seg 1130 (eller noe deromkring), men tror ikke det blir noe problem. De har vel hatt flere bryllup på samme dag tenker jeg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå