Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en gutt og for noen dager side lagde dama og jeg en avtale.

Avtalen gikk ut på:

Vi tok hverandre i hånda på at vi ikke skal drikke pepsi max fra mandag til torsdag. (Vi prøver å kutte ned på drikkingen). Avtalen skulle vare ut året.

Men for at vi skulle ha en slags motivasjon, så måtte det være en straff hvis man gikk på en smell. Vi ble enige om at hvis jeg drakk pepsi max først, så skulle jeg masere henne i 3 kvarter. Hvis hu gikk på en smell, skulle hun suge meg i 3 kvarter. Hun var absolutt bestemt på at det ikke var et tema at hun skulle tape. Greit nok, så jeg tenkte ikke noe mer over det. Jeg skulle bare være sta, og ikke tape jeg heller, og på den måten så kuttet vi ned på pepsi max.

Men neida. På onsdag så er hu borte hele dagen. Så jeg pleier alltid å ha en pizza til kvelden da. Hun var sikker på at jeg drakk pepsi max til pizzaen, så hun tok en pepsi max til maten sin. Da hun kom hjem, fant hun ut at jeg hadde drukket cola istedenfor, og JEG VANT!

Og dagen etter, så drakk hun brus igjen!! Jeg forventet en 45 minutters-blow job til, men nå teltes ikke avtalen våres lengre, fordi hun tapte.s. og da ble avtalen avlyst.

Men hun gikk med på straffen på onsdagen, så hun sugde meg i 10 minutter, også kom jeg i munnen hennes. Så hun slapp unna 35 minutter! Men hun nektet å suge meg pga torsdagen.

Så plutselig så skal vi ikke kutte ut brusdrikkingen bare fordi hun tapte en gang. Er det sånn det fungerer? Skal avtalen våres bare avlyses fordi hun ikke vil risikere å tape hver dag? Det var jo ikke et tema at hun skulle drikke brus fra mandag til fredag resten av året, så da var det jo ikke noe tema å suge. Hva mener dere?

Anonym poster: d95f9567efa509596a6e0209e5143c83

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

At du burde vokse opp!

Anonym poster: e4f82028997a7e539ffe02d7ff9db06a

• Liker 16
Skrevet

Er dere 14 år?

Anonym poster: d7482d38e374824e0c31f9eda0c54e9b

• Liker 6
Gjest Lurifix
Skrevet

Du drakk cola, du tapte.

Dessuten er den avtalen skjev da straffen din er latterlig i forhold til hennes.

• Liker 17
Skrevet

At dere burde skrive en kontrakt og ta høyde for alle eventualiteter ala "jeg kom før det var gått 45 minutter" og "alternativer til pepsi max som tillates er.." neste gang?

Eventuelt bare å hjelpe hverandre med en sunnere livsstil, istedenfor å lage belønninger som tilsier at den ene håper på at den andre tabber seg ut.

• Liker 7
Skrevet

Du drakk cola, du tapte.

Dessuten er den avtalen skjev da straffen din er latterlig i forhold til hennes.

Kan dere ikke sette alders-argumentene og spydighetene deres til side, og svare om jeg eller hun har rett? Nå spiller det ingen rolle hva straffen er, så lenge vi begge ble enige. Og dessuten så slapp hun unna 35 minutter, noe jeg ikke hadde sluppet unna hvis jeg hadde tapt. Og hvorfor tapte jeg fordi jeg drakk cola. Avtalen var "ingen pepsi max"!

Så igjen, skal avtalen avlyses bare fordi hun tapte, selvom avtalen skulle vare ut året?

Skrevet

Hva er poenget med å drikke cola når poenget tydeligvis var å bli fri fra all brus drikking? Jeg antar det har gått i pepsi max hver gang dere drikker brus, og at annen brus ikke har vært vanlig drikke.

DERFOR har du tapt siden du valgte å drikke cola, som inneholder det samme som pepsi max, EGENTLIG. Bortsett fra sukkeret.

Så innse at du oppfører deg som en liten unge.

Anonym poster: 96cce09e7a393c502b408aef8ff19a94

• Liker 11
Skrevet

Avtalen kan avlyses, siden du har laget en plan om at all annen brus er akseptabel erstatning for pepsi max.

Helt seriøst håper jeg dama di bryter med deg, for når du stikker kjeppene i hjulet på dette viset så er det aldri godt å vite hva du vil gjøre med mer seriøse ting.

Anonym poster: 96cce09e7a393c502b408aef8ff19a94

• Liker 9
Skrevet

Enig med deg at det er slapt av henne å avbryte hele avtalen bare fordi hun tapte, men neste gang burde dere presisere at veddemålet løper til en viss dato, ikke bare til en av dere taper.

• Liker 1
Skrevet

Enig med deg at det er slapt av henne å avbryte hele avtalen bare fordi hun tapte, men neste gang burde dere presisere at veddemålet løper til en viss dato, ikke bare til en av dere taper.

Takk, endelig et seriøst svar :)

• Liker 2
Skrevet

Brus er brus, så jeg vil si at dere tapte begge to. Og uansett, hvor realistisk er det at hun suger deg i tre kvarter?? Skal hun bare fortsette etter at du har kommet da, siden det er 35 minutter igjen?

• Liker 8
Gjest SpaceBaby
Skrevet (endret)

At du burde vokse opp!

Anonym poster: e4f82028997a7e539ffe02d7ff9db06a

Det er jo hun som må vokse opp og lære seg at en avtale er en avtale.

Var dog litt sleip den måten du vant på, men så lenge det ikke var presisert i reglene at det ikke gjalt all brus, må hun vedgå at du har vunnet og gi deg hele premien. Og nei, hun kan heller ikke trekke seg fra avtalen bare fordi hun tapte. Snakk om pappajente..

Endret av SpaceBaby
  • Liker 1
Skrevet

Det er jo helt fantastisk at dere sitter der hjemme på kvinneguiden og rakker ned på andre og kommer med sarkastiske tilbakemeldinger. Helt seriøst, så synes jeg virkelig synd på dere, når dere skriver "syke satan", "håper det blir slutt" osv osv. Dere er jo noen fordomsfulle kvinneguides-brukere som elsker å sitte foran internett og spre hat! Kan dere ikke bare la være å kommentere, istedenfor å prøve å syke folk ut!

Jeg vet dette er en dårlig deal, men dette er mellom meg og dama, og dere gjør alt dere kan for å ta ting ut av kontekst og trykke på andres knapper sånn at dere kan tilfredstille dere selv.

• Liker 2
Skrevet

Hva skal hun gjøre når du kommer da? Fortsette å suge på en slapp penis?

Anonym poster: e4423d23aeeeaac0f3c4ecd4e41c9aa7

Skrevet

Har aldri skjønt folk som må belønne seg dobbelt for ting. Feks røykere som må belønne seg for å ha slutta å røyke, feite folk som får belønning for å slutte å spise seg feite, brusdrikkere som må få belønning for å slutte å drikke brus.

Jeg har nyheter til det, se alvoret i avhengigheten og slutt, det er belønning nok, en sterkere kropp og psyke.

Anonym poster: 815ed40d9a684b3e7a61955d3297c73c

• Liker 2
Skrevet

Det er jo helt fantastisk at dere sitter der hjemme på kvinneguiden og rakker ned på andre og kommer med sarkastiske tilbakemeldinger. Helt seriøst, så synes jeg virkelig synd på dere, når dere skriver "syke satan", "håper det blir slutt" osv osv. Dere er jo noen fordomsfulle kvinneguides-brukere som elsker å sitte foran internett og spre hat! Kan dere ikke bare la være å kommentere, istedenfor å prøve å syke folk ut!

Jeg vet dette er en dårlig deal, men dette er mellom meg og dama, og dere gjør alt dere kan for å ta ting ut av kontekst og trykke på andres knapper sånn at dere kan tilfredstille dere selv.

Jeg synes mest synd på deg som er i et så umodent forhold at dere må straffe hverandre (med sex?!?!?) for å drikke et glass brus.

Anonym poster: d7482d38e374824e0c31f9eda0c54e9b

• Liker 5
Gjest SpaceBaby
Skrevet

Jeg synes mest synd på deg som er i et så umodent forhold at dere må straffe hverandre (med sex?!?!?) for å drikke et glass brus.

Ja, man skal alltid være dritseriøs når man er i et forhold. Bukke, nikke, være høflig, ikke objektivisere.

• Liker 3
Gjest Wilhelmine
Skrevet

Vel, jeg mener dere tapte begge to. Du drakk Cola, som er like ille som Pepsi Max - så hvis formålet var å bli sunnere, så har du tapt like mye som henne. Hvis man forsøker å kutte ut Pepsi Max, og bytter det ut med Cola, så er man jo like langt. Kanskje dere burde hatt klarere regler for veddemålet i utgangspunktet...

Ellers tenker jeg at hvis man ønsker å legge om livsstilen og endre noe sammen, så bør man gjøre det nettopp sammen - støtte hverandre - ikke lage det til en krig der man håper den andre tabber seg ut så man kan straffe vedkommende for det og dere blir sure på hverandre. Litt vennskapelig konkurranse er jo greit, med det virker som dere tar dette aaaalt for alvorlig, når du sitter med stoppeklokka, du blir sur, hun blir sur og det viktigste som finnes er å finne ut hvem som vant og hvem som tapte.

Tror ikke det er den mest givende måten å endre livsstil på. Eller den sunneste for forholdet.

Skrevet

V

Ja, man skal alltid være dritseriøs når man er i et forhold. Bukke, nikke, være høflig, ikke objektivisere.

Takker! Ja, vi har vært sammen i seks år, så jeg hadde gått på veggen hvis det skulle være så fordømt seriøst hele tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...