carianne Skrevet 2. februar 2013 #1 Skrevet 2. februar 2013 Noen som bruker? Er fornøyd, misfornøyd? Når eventuelt virket den? Hva med arr? Bedring?
carianne Skrevet 2. februar 2013 Forfatter #2 Skrevet 2. februar 2013 Først meg. Har brukt Epiduo i 7 uker. Første tre ukene ble jeg gradvis litt bedre. Så stoppet det litt opp igjen. Uke 5 og 6 var det tilbake til utgangspunktet igjen. For tre dager siden kuttet jeg ut toneren etter rens og følte at epiduoen stakk og jobbet litt mer i huden. Litt bedre igjen. Fått to store underjordiske kviser og bruker dalacin i tilegg på desse. Hjelper med at de ikke bryter ut i gul tupp men forblir klumper og kjenner de er betente. Har arr etter klemming. Litt halvdype og røde arr:(
terri Skrevet 3. februar 2013 #3 Skrevet 3. februar 2013 Jeg har fått den som en forebyggende krem, siden jeg har gått på isotretinoin.. Den skal minske risikoen for tilbakefall, men jeg har ikke klart å bruke den så mye enda. Huden min er tynn og sensitiv, når jeg har på epiduoen svir og klør det i huden. Jeg bruker den kanskje et par ganger i uka, når jeg skal legge meg. At jeg ikke har kviser er nok takket vere isotretinoinkuren, men velger å holde meg til epiduoen, det kan jo hende den og har bidratt med sitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå