Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

når jeg får opp en tekst der det står "dette er en fin dag" -sammen med Per Svendsen" (oppdiktet navn!) . vil det si at Per Svendsen på dette tidspunktet er på samme plass som den som lastet opp bildet?

Anonym poster: f2de5b47322d9ee2e5d4cb0580dc596f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De behøver ikke å være sammen med hverandre akkurat når bildet blir lastet opp. Man kan tagge folk i ettertid, men innsjekkinger på steder betyr at de er der akkurat nå.

Skrevet

Mest sannsynlig, men kan også bare være at person A vil vise B hvor hun/han har vært. Men som oftest er det som du sier ja :)

Skrevet

På nyttårsaften var jeg sammen med en venn som ble tagget at han var sammen med noen jenter på et helt annet sted. Faktisk i et annet land. Fikk litt lyst til å kommentere "så fint, han hilser", men jeg lot det være. Så nei, "Per Svendsen" trenger ikke være der han blir tagget :)

Anonym poster: eeb85cb0191f7e814448a84cdd5637b2

• Liker 2
Gjest Funky Punk
Skrevet

Det kan være at personen som tagget ville at Per Svendsen skulle se innlegget av en eller annen grunn

• Liker 2
Skrevet

Det kan være at personen som tagget ville at Per Svendsen skulle se innlegget av en eller annen grunn

ja. det var det som var grunnen. Per Svendsen var ikke sammen med personen...

Anonym poster: f2de5b47322d9ee2e5d4cb0580dc596f

Skrevet

ja. det var det som var grunnen. Per Svendsen var ikke sammen med personen...

Man kan jo tagge noen uten å skrive at de er sammen også, da bør man heller gjøre det.

Gjest Funky Punk
Skrevet

Man kan jo tagge noen uten å skrive at de er sammen også, da bør man heller gjøre det.

Nå nylig har de endret det slik at man kan drt på FB-appen, men det er ikke sikkert alle er klar over det

Skrevet

Nå nylig har de endret det slik at man kan drt på FB-appen, men det er ikke sikkert alle er klar over det

Jeg vet ikke hva "drt" er en gang, så kanskje det er jeg som ikke følger med. :P Men man kan jo fint tagge en person uten at det ser ut som han er et annet sted enn han er. Eller enda enklere, sende ham en melding. Hvis hensikten er å få hans oppmerksomhet. Jeg hadde i hvert fall bedt om å få fjernet det hvis noen tagget meg et helt annet sted enn jeg er. Misliker strengt tatt hele greia, og lurer på hva som er poenget med alle "Anne er hjemme" og "Per er på kiosken"-taggene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...