Transe Skrevet 10. april 2004 #21 Skrevet 10. april 2004 Hei , jeg er for det meste jente, bare på jobben er jeg mann. Jeg tenker mer og mer som jente. Med det samme jeg gikk ut som jente, var det bare da jeg gjorde det. Nåm tror jeg att jeg bevist er jente, føler meg som det. Spiller en rolle når jeg er på jobb. Deilig med påskeferie der jeg kan vere meg selv,jente, flere dager i ett sett.
Gjest ? Skrevet 11. april 2004 #22 Skrevet 11. april 2004 Kan Hege eller andre tv ts forklare forskjelle på ts jente og shemale???????
Gjest Hege Skrevet 11. april 2004 #23 Skrevet 11. april 2004 På sett og vis er jeg vel å regne for en slags shemale, siden jeg inntil videre har noe en mann ikke har oppe, mens jeg har noe en kvinne ikke har nede. Noen er født slik, noen blir slik ved hjelp av hormoner. Selv hører jeg til den siste kategorien. Men det er bare utenpå. Psykisk er jeg kvinne. Takk og pris, jeg ville ikke byttet! :-)
Gjest ? Skrevet 11. april 2004 #24 Skrevet 11. april 2004 Er noen født sånn uten å være tvekjønnet det må du forklare?
Gjest Hege Skrevet 11. april 2004 #25 Skrevet 11. april 2004 Er noen født sånn uten å være tvekjønnet det må du forklare? Sa jeg det? Når det gjelder tvekjønnete er vi inne på et område andre kjenner bedre enn meg. Om noen er født som shemales går jeg ut fra at de også er tvekjønnete, men vet ikke nok til å si noe sikkert. Det er så mange varianter på dette temaet at jeg kun kan svare som en ekspert på det eneste området jeg er ekspert på. Meg selv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå