Gå til innhold

Spørsmål til transer ol

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Er kanskje et litt ufint spørsmål, men når dere går i stramme kjoler, hvor gjør dere av visse ting da? Er jo lett å legge til, men å trekke fra skjønner jeg ikke helt hvordan går til?

(Ja, innlegget er serøst ment, nei, jeg har ikke dette praktiske problemet selv ;))

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Oppfølgingsspørsmål:

Har spekulert i om tape blir brukt, forårsaker ikke det ofte allergiske reaksjoner? og vil ikke det lett kunne forårsake visse "funksjonelle problemer" en tid etter?

Gjest Anonymous
Skrevet

Så vidt meg bekjent legges tissen bakover mellom bena, og man har "hold in" truser utenpå. Det er iallefall et trix. På samme måte som at man bruker egne mannebryst på oversiden av brystinnlegg, og dermed får kløft mellom egne pupper. (mange transer har strukket huden rundt brystene nok til å få ordentlig "cleavage")

Gjest Gitte
Skrevet

Jeg gjør det enkelt. Unngår trange kjoler. :wink:

Ellers er denne ikke så dum:

Så vidt meg bekjent legges tissen bakover mellom bena, og man har "hold in" truser utenpå. Det er iallefall et trix. På samme måte som at man bruker egne mannebryst på oversiden av brystinnlegg, og dermed får kløft mellom egne pupper. (mange transer har strukket huden rundt brystene nok til å få ordentlig "cleavage")

Men jeg som omsider har klart å krabbe meg ut av skapet bruker dameklær stort sett hele tiden, derfor synes jeg det er greiest å gjøre det mest mulig behagelig. Å bøye, strekke eller løfte er ubehagelig i lengden.

Skrevet

Ja der er du inne på ett stort problen for mange transer vil jeg tro.

Jeg har selv vert aktiv transe i mange år, og har gjort mange erfaringer med det.

Min er av normal str. og legges bak med en truse så er så bred kile på at den vil holde den på plass. Litt dumt og ikke få kjøpt/brukte all fine trusene. Dette holder til normale kjoler og skjørt for meg.

Når det gjelder trange kjoler må jeg bruke korsett med knepping i kilen for å få kontroll, legger den da også bakover. Det er absolutt ikke behagleg, og derfor er det sjelden jeg bruker trange kjoler. Trange skjørt er bedre å bruke, fordi stoffet er som oftest tranger, strammer mer og det må mer press på for å lage bul. Veldig ulikt fra stoff til stoff.Har ett kort jeanskjørt som strammer slik at jeg har vert ute med det uten truse.

Det er så dumt med oss transer at vi vansklig gå uten truse, noe jeg liker.

Har vert ute flere ganger uten truse med rett kjole / skjørtet på, men det er "farleg" om en blir opphisset og får ereksjon.

Tidleger var jeg mye ute, danset og fikk da ofte ereksjon. Det forstår vel alle at det er ett stort problem. Den ligger "fastspennt" der bak, og det er vondt og ubehagleg Jeg har opplevd at den spretter ut av trusekanten, men da har jeg blitt så engslig at ereksjonen har gitt seg en del, og jeg får reise på toalettet og rettet på den.

Danset og var sammen med en kosleg jente for mange år siden. Jeg ble tent på henne og fikk problem med spreng der ned i trusa. Jeg måtte på jentetoalette for å onanere så "trykket lettet. Må legge til at kvelden ble velykket sammen med jenta, men forholdet vart ikke så lenge da hun ville ha ekte jente.

Er det noe mer spørsmål , så svarere jeg så godt jeg kan.

Gjest Nytranse
Skrevet

Nå har du hjulpet meg transe. Takk, tusenvis av takk.

Dette har jeg lurt på lenge.

Har så vidt begynt med jenteklær, blir mer til sommeren.

Hva gjør du med kroppshåret om du har?

Gjest lurer litt
Skrevet

sitter dere å tisser når dere går på jentedo

Gjest Oslo utesteder
Skrevet

Når jeg er i utlandet pleier jeg å danse med transene på enorme discotek.

Hvor kan jeg danse med transene i Oslo? Jeg savner et slikt urbant tilbud i lille landsbyen Oslo- finnes det?

Gjest Transe ikke pålogget
Skrevet

Hei.

Jeg gåt ut alle steder i Oslo. Liker ikke lenger egne steder der det er mye transer.

Kroppshår barberer jeg av meg alltid.

Jeg sitter alltid når jeg tisser, liker så godt jenterollen at det må jeg gjør.

Gjest lurer litt
Skrevet

jeg er en gutt som alltid har likt å i strømpebukser men inntet annet kvinneting er jeg transe da?

Gjest Anonymous
Skrevet
jeg er en gutt som alltid har likt å i strømpebukser men inntet annet kvinneting er jeg transe da?

Nix.

Du er kanskje strømpebuksefetisjist, men langt fra noen transe.

Ville du kalle meg transe om jeg fortalte at jeg foretrekker herreboksere framfor g-streng?

Gjest lurer litt
Skrevet

hei takk for svar,det var godt å høre for jeg gjør det , berre for jeg synest det er praktisk og litt deilig bruker det berre om vinteren fordi det er så mange tykkelser å velge mellom,gutte stilongser er så upraktiske må dra dem ned hele tiden og berre en tykkelse

og jeg synest du må kle deg som du vil ,men dere jenter kan jo gjøre

uten å bli mistenkt som trans men oss gutter kan ikke det!

Gjest Poirot
Skrevet

Lurer litt:

Vet om flere menn som bruker nylonstrømper fordi de er tynnere, noen bruker knestrømper også (under fotaballstrømper). Du er normal og ikke den eneste.

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg synest du må kle deg som du vil ,men dere jenter kan jo gjøre

uten å bli mistenkt som trans men oss gutter kan ikke det!

Det er urettferdig, det!!!

Gjest lurer litt
Skrevet

takk! hyggelige mennesker! hvordan reagerer dere da når dere ser en mann med strømpebukser,hvis dere har det?

det som gjør at jeg bruker det nå er sikkert fordi når jeg var mindre

så måtte jeg bruke strømpebuksene etter store søstrene mine, og mor hadde ofte på meg tynne også viss det ikke var så kaldt, så jeg er vel fått et praktisk forhold til det da.

Gjest pusejenta
Skrevet

jeg vil gjerne være en åpen person, men jeg synes det er litt vanskelig å takle transer. menn i kvinneklær er for meg svært spesielt, men så kjenner jeg ingen transer personlig heller da. mulig dette synet ville vært annerledes da..

Gjest Lasse (33)
Skrevet

Hei. Slapp av ... det er ikke "galt" å bruke strømpebukser fordi du er gutt/mann. jeg har selv gjort det i alle år og min kone synes det er ok - de er tross alt under buksa da!! Det er vel en vansesak - noen liker stillongs mens andre foretrekker strømpebukser. :wink:

Gjest lurer
Skrevet

det var da kjekt å høre, hva sier andre da viss dem har sett det, barna da?

• 2 uker senere...
Skrevet

dere som er transer,tenker dere både som en gutt og en jente,eller er det berre hobby

Skrevet
dere som er transer,tenker dere både som en gutt og en jente,eller er det berre hobby

Jeg kan bare svare for meg selv, men siden jeg egentlig er mann så tenker jeg som en mann. Når jeg kler meg i dameklær skjer det noe med meg. Jeg føler meg feminin og ser ikke bort fra at jeg ubevisst dreier over til mer kvinnelig tankegang da. Men sikker er jeg ikke, jeg er ikke kvinne på ordentlig, det må man nok være for å vite.

Jeg ser på dette som en slags koselig hobby, en hobby som tar mer og mer av min fritid. Jeg elsker å være på den siden av gjerdet :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...