Gå til innhold

Det er slutt, hvordan få han ut av systemet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ble slutt i går. Har ikke gått opp for meg. Venter på sammenbrudd...:-/

Hvordan få han ut av systemet nå?

Sliter veldig med å ikke skulle ta kontakt, spesielt på sms. Hvordan kan jeg hindre meg selv i det?

Turbulent forhold. Så forhåpentligvis blir det en lettelse også..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slett nummeret. Skriv gjerne sms'er, men lov deg selv å vente to døgn før du kan sende dem. Sjansen er stor for at du synes sms'en er helt natta når du leser den om to døgn. :)

Fokuser på det negative med han. Ikke husk det bra, husk det dårlige. Snart vil du tenke på han som ekkel, og du vil ikke fatte hvorfor du gadd å kaste bort tiden din på han.

Finn en ny å fokusere energien din på, for en periode. Det kan være en heeelt uskyldig flørt med en fyr som jobber på bensinstasjonen, for den del. Bare for å fylle det rommet i hjernen din hvor han har vært.

Anonym poster: d5878725969f53d0a223d33cd3b06254

Skrevet

Tenk på helt andre ting. Gjør noe du blir oppslukt av eller prøv noe du aldri har gjort før (lær deg å lage en ny matrett, dra på besøk til en ny by (kan være nabobyen), ta kontakt med gamle kjente eller spill et konsentrasjonskrevende spill). Plutselig har det gått mange timer uten at du har hatt tid til å tenke noe særlig på ham.

Vær i fysisk aktivitet. Gå deg en tur hvis du ikke vil trene. Du blir mindre trist av å bevege deg, helt sant. Du blir ikke glad, men ting føles en liten smule mindre jævlig.

Ikke kontakt ham. Hvis du kommer på noe du bare MÅ fortelle ham, skriv det ned. Skriv alt sammen ned, men ikke send det til ham.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...