AnonymBruker Skrevet 2. februar 2013 #1 Skrevet 2. februar 2013 Du som har vært gjest i bryllup, hva har du hatt på deg? Evnt om du skal i bryllup og har planlagt antrekket? Post gjerne bilder Anonym poster: f56d167a4cf79e98064456641be34dc5
fresia Skrevet 2. februar 2013 #2 Skrevet 2. februar 2013 jeg skal være gjest i et bryllup i slutten av august. det står ingen dresskode på invitasjonen, men jeg vet at forloverne og en annen venninne av meg skal ha lange gallakjoler. problemet er at jeg er bare 159 cm høy og føler ikke jeg passer med maxikjoler når jeg er så kort (føler jeg ser enda kortere ut). jeg synes heller ikke jeg passer til knelange kjoler, men det er selvfølgelig uaktuelt å stille i kortere kjole (som jeg synes jeg passer best til). noen som har råd eller synspunkter? synes forresten disse kjolene er fine:
Sally-Go-Round Skrevet 2. februar 2013 #3 Skrevet 2. februar 2013 Yes, håpet på en slik tråd, slik at jeg også kan få litt tips :-) Jeg lurte, dere som har vært litt i brylluper (og andre for såvidt!); er det vanlig å legge ut litt mer for en bryllupskjole? Tenker dere at det hører med til en slik større anledning?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå