Gå til innhold

Betatt av venninna mi! argh!

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg er betatt av venninna mi og forelska i kjæresten min som jeg har vært sammen med i 8 år og herved forvirret. (Venninna mi kjenner kjæresten min).

Etter venninna mi sluttet å jobbe hos oss i fjor, så har vi blitt holdt kontakten og vi har møtes oftere ved naturlige omstendigheter etter hverandres intiativ.

Det har det hyggelig og hun har gitt uttrykk for hun liker meg og gir meg mye oppmerksomhet når vi møtes som jeg synes er hyggelig.

Nå har venninna mi manifestert seg i tankene mine og jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Jeg er betatt av henne, men vil gjerne beholde henne som venninne men er redd for mine egne følelser for henne da jeg synes hun er ei sjarmerende jente.

Jeg tror hun ser på meg som en kompis og håper dette er bare innbilning fra min side, men får jo fantasier når hun tar ofte iniativ for å møtes.

Jeg synes det er spennende og antar det går over. Men føler meg samtidig illojal ovenfor kjæresten min.

Noen som har lignende erfaring eller anbefalinger hva jeg burde gjøre ?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du burde unngå kontakt med venninnen din for en stund, kanskje. Så tenker du mindre på henne.

Eller så husker jeg at jeg hadde en kjæreste, og ble veldig betatt av en annen, og visste at han andre likte meg også. Men vi hang mye sammen, med andre felles venner også, og til slutt så jeg bare på han som en kompis, nettopp fordi vi hang så mye sammen, uten at noe skjedde. Men det var fordi vi var flere når vi fant på noe, og ikke på egenhånd.

Anonym poster: d8ba99d8867951fc9536df01d5afe009

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...