Gå til innhold

22 stemmer

1. 1. Hvor fort blir du lei?

• Etter 2 dager sammen
      2
    • Etter en helg sammen
      3
    • Etter en uke sammen
      1
    • Etter mer en 2 uker sammen
      0
    • Blir ikke lei
      16

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :) 19 år gammel jente. Jeg blir ofte fort lei av kjæresten min. Kan bli lei etter 1 dag sammen, mens andre ganger kan vi være sammen hele helgen uten at jeg blir lei.

Hvordan er det med dere? =)

Anonym poster: f4d59809e7b4fd7674667cc03501c136

Videoannonse
Annonse
Gjest snoopy_93
Skrevet

Er samboere så vi går hverandre litt på nervene i tide og utide. :)

Krangler litt også er det bra i flere måneder før det blir noe små irritasjon igjen :P

Skrevet

I hvilken sammenheng? Lei forhold med akkurat ham, eller lei av hans selskap(f.eks etter å ha tilbragt mange døgn ilag bare dere e.l.)? Spesifiser litt mer;)

Skrevet

I hvilken sammenheng? Lei forhold med akkurat ham, eller lei av hans selskap(f.eks etter å ha tilbragt mange døgn ilag bare dere e.l.)? Spesifiser litt mer;)

Skal forsøke kjære! :fnise:

Lei av han, sånn at alt han sier irriterer meg, ikke nødvendigvis at jeg vil slå opp, men at jeg trenger en pause fra han. Blir også litt lei av å være i forhold med han, men det går alltid over. Så genereltsett: lei av han og hans selskap. Sånn at jeg vil unngå å snakke så masse med han i 1-3 dager fremover, for å kjenne på følelsen av å savne og trenge han.

Skrevet

Skal forsøke kjære! :fnise:

Lei av han, sånn at alt han sier irriterer meg, ikke nødvendigvis at jeg vil slå opp, men at jeg trenger en pause fra han. Blir også litt lei av å være i forhold med han, men det går alltid over. Så genereltsett: lei av han og hans selskap. Sånn at jeg vil unngå å snakke så masse med han i 1-3 dager fremover, for å kjenne på følelsen av å savne og trenge han.

Aha;) Hehe! Hmm da skulle det vært en mellomting mellom 2 uker og blir ikke lei, hehe.. Men som nevnt i tråden, går opp og ned uansett etter noen år :)

Skrevet

Artig, har vært sammen med kjæresten min i to år. Er ikke direkte lei av han, men bare lei av samme tralten vi er i. Synes det er mer urovekkende at jeg tror jeg er forelska i den ene kollegaen min som jeg møter på nesten daglig basis :/

Gjest kingbed
Skrevet

Artig, har vært sammen med kjæresten min i to år. Er ikke direkte lei av han, men bare lei av samme tralten vi er i. Synes det er mer urovekkende at jeg tror jeg er forelska i den ene kollegaen min som jeg møter på nesten daglig basis :/

Skjønner den! Enten bør dere gjøre noen drastiske endringer for å gjøre forholdet mer spennendes, eller så bør du vurdere om du har fått nok og er klar for noe nytt. Når forhold blir kjedlige og går på samme spor hver dag er det lett for at man blir tiltrekt av andre.

Hadde du vært tiltrekt til denne kollegaen om du var singel? Eller er det kun en tiltrekkning fordi du søker spenning?

Skrevet

Skjønner den! Enten bør dere gjøre noen drastiske endringer for å gjøre forholdet mer spennendes, eller så bør du vurdere om du har fått nok og er klar for noe nytt. Når forhold blir kjedlige og går på samme spor hver dag er det lett for at man blir tiltrekt av andre.

Hadde du vært tiltrekt til denne kollegaen om du var singel? Eller er det kun en tiltrekkning fordi du søker spenning?

Skulle gjerne visst det! Begynte i jobben mens jeg var sammen med kjæresten min, og det har kommet de siste månedene. Og selvsagt, etter et langvarig forhold så kommer man jo til et vendepunkt, men det er jo det om man vil la den lille forelskelsen (som kanskje tilogmed går over når man ikke er sammen med typen lengre) vinne, eller om man vil kjempe for det man har. Og det er jo vanskelig å fortelle kjæresten sin at det er litt kjedelig mellom oss nå, ikke sant?

Blæh... forelskelse :P Akk så deilig, men akk så vanskelig å holde styr på :P

Skrevet

Har en periode nå der det ikke skal mye til før jeg blir lei.. Vet ikke om det er pga stress med skole og jobb, ny diett eller om jeg rett og slett er lei forholdet. Prøver å finne ut av det, og i mellomtiden har jeg fortalt han hva som er greia og prøver å være så glad som overhodet mulig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...