Gjest BabyBlue Skrevet 2. februar 2013 #1 Skrevet 2. februar 2013 Heisann, tenkte vi kunne lage en tråd for å samle sammen våre favoritter innen skjønnhetsbloggere og sjangerne de går under. Noen er gode på nesten alt, og enkelte spesialiserer seg på et enkelt område, og om det er for å samle kunnskaper eller for inspirasjon - så er det jo morro å bla gjennom det uansett! Her er mine favoritter, noen følger jeg fast, andre blir tittet innom av og til. Sweetmakeuptemptations Min favoritt innen sminkebørster. Noe high end (altså dyrt), men hun gir fra seg plenty med kunnskaper som kan være godt å ha for de som er nye innen det å samle på sminkekoster. Blant annet er DETTE innlegget svært lærerikt. Men OBS, ikke bra for oss som allerede er bitt av basillen... Misschievous Herlig jente som er flink med dramatisk øyesminke. Ser henne mest på youtube fordi jeg bare liker å høre på henne, halloweensminken er ganske imponerende. Makeupgeek Genialt for nybegynnere da det har guider innen alt du kan tenke deg. Og et Idégalleri som får meg til å sikle... HildeChristina Norsk og er kjent på forumet, hun er også en av mine favoritter! Et fint avbrekk fra de utenlandske bloggerne. Hun er min go to innen hudpleie, men hun har også ganske mange fine innlegg om sminke, spesielt for oss med sensitiv hud som tenker på ingredienser. Pinksith Morsom, dyktig til å skrive og er alltid ny på sminkefronten. Spesialiserer seg egentlig ikke på noe, og skriver om alt som er skjønnhetsrelatert. I tillegg er hun ikke i 20 årene som de andre bloggerne, så kan være greit for dere som ikke vil lese skvipet til en gjeng med hysteriske ungjenter Vintageortacky En side jeg for det meste går innom når jeg kjeder meg, hun stimulerer virkelig fantasien med sin fargesprakende sminke. Morro for de som ikke er helt A4 i sminkeverdenen og liker å gjøre noe mer ut av hverdagssminken. BeautyDeconstructed Norsk og skriver om litt av hvert egentlig. Liker svært godt måten hun skriver på og hennes nøye beskrivelse av produkter hun vurderer. Ryddig og oversiktlig side uten påtrengende design og farger, noe jeg liker. Clumpsofmascara Har et eget mascaraarkiv med bilder og beskrivelser av produkter. Fint for oss som aldri finner en favoritt innen mascara. Kandeej Egner seg best på youtube da selve hjemmesiden ikke er så oversiktlig som den burde være, men helt ok og kommer med mye nyttig info. Temptalia Ugh! - det er så mye! Kommer med mange beskrivelser av forskjellige produkter og er ordentlig gjennomført. Et helt leksikon Blant annet en foundationmatrix som finner fargen for deg... LisaEldridge Hun er rett og slett bare behageligheten selv - rett til poenget, ikke noe tull, også er hun så flink! Hun har jobbet med flere kjendiser og har vært i bransjen lenge, så hun vet hva hun gjør for å si det slik. Hun jobber med alt av merker, så her finner man det meste selv om man vil ha billig eller dyrt. Det var mine, har dere noen dere vil dele med oss andre?
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2013 #2 Skrevet 5. februar 2013 BeautyDeconstructed Norsk og skriver om litt av hvert egentlig. Liker svært godt måten hun skriver på og hennes nøye beskrivelse av produkter hun vurderer. Ryddig og oversiktlig side uten påtrengende design og farger, noe jeg liker. Det virker som at hun her slutter å blogge nå. Jeg har lest noen omtaler på denne bloggen, og de virker veldig gode. Så det var synd! Anonym poster: 90a24ac8ffa47be9ca7d868eac8ceb6a 2
Djungelvrål Skrevet 5. februar 2013 #3 Skrevet 5. februar 2013 Takk de skal sjekkes ut. Fant denne da, har jo sett mye på videoene hennes på klikk men oppdaget bloggen hennes i kveld. Tove er gull http://iknowthatmagazine.blogg.no/
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2013 #4 Skrevet 5. februar 2013 Det virker som at hun her slutter å blogge nå. Jeg har lest noen omtaler på denne bloggen, og de virker veldig gode. Så det var synd! Anonym poster: 90a24ac8ffa47be9ca7d868eac8ceb6a Beauty Deconstructed har sluttet ja, men det ligger jo fremdeles mange gode omtaler og innlegg i arkivet Anonym poster: 2c178c5f29c9e616a9a86754dfd40f03
Gjest BabyBlue Skrevet 6. februar 2013 #5 Skrevet 6. februar 2013 Det virker som at hun her slutter å blogge nå. Jeg har lest noen omtaler på denne bloggen, og de virker veldig gode. Så det var synd! Anonym poster: 90a24ac8ffa47be9ca7d868eac8ceb6a Jeg vet! Men det er allikevel aktuelle produkter og omtaler på bloggen, så jeg valgte å ha den i lista allikevel. Jeg savner flere norske bloggere, så om dere har noen er det bare å legge igjen link.
Gjest Loverdose Skrevet 6. februar 2013 #6 Skrevet 6. februar 2013 Killer Colours ELSKER bloggen hennes! Hun er så pen! Og så flink!
Djungelvrål Skrevet 7. februar 2013 #7 Skrevet 7. februar 2013 Det var ikke mye pent med de greiene i ørene og de grusomme tatoveringene på skuldrene. Det ødela alt, så ikke sminken en gang. Bare tattisene og øregreiene. Jaja hver sin smakl 1
Ironia Skrevet 26. februar 2013 #8 Skrevet 26. februar 2013 Min favoritt er uten tvil HildeChristina. Har henta mange tips hos henne og liker stilen hennes. Digger at hun er dyrevennlig og ikke anbefaler make up som er testet på dyr. Har kjøpt hudpleieprogram også og ble veldig fornøyd. Anbefales!
Sassenach Skrevet 26. februar 2013 #9 Skrevet 26. februar 2013 amodelrecommends.com Ei britisk jente som er veldig flink til å videoblogge instruksjonsvideoer og gir en rekke gode, utfyllende reviews.
Djungelvrål Skrevet 26. februar 2013 #10 Skrevet 26. februar 2013 Jeg for min de syns det er slitsomt og unødvendig med 20 min lange revews om èn foundation. Fortell meg om den er bra eller ikke og hvorfor, kom til saken liksom. Det er ikke akkurat kvantefysikk det er snakk om. Og hvorfor skal de snakke 5 min om emballasjen på produktet?
Nalaya Skrevet 26. februar 2013 #11 Skrevet 26. februar 2013 My all time favorite Linda Hallberg fra Sverige Er selv makeup artist, så digger kreativiteten hennes. http://nyheter24.se/modette/lindahallberg/
AnonymBruker Skrevet 25. april 2013 #13 Skrevet 25. april 2013 http://vixen.no/vba/arets-skjonnhetsblogg/ - Vinneren av kategorien Årets Skjønnhetsblogg i Vixen Blog Awards 2012 : http://myawesomebeauty.com/ Anonym poster: 97dabcaa45b9bfbb144f6baa9db7d74c
Samaysa Skrevet 25. april 2013 #14 Skrevet 25. april 2013 http://beautybybritanie.com/ - veldig pen jente http://theflaxenowl.com/ For oss som liker naturlige sminkeprodukter!
Gjest Nanne70 Skrevet 26. april 2013 #15 Skrevet 26. april 2013 Jeg liker Pixiwoo, her er det produktomtaler, presentasjon av nye produkter, tutorials m.m.
Gjest Olseen91 Skrevet 26. april 2013 #16 Skrevet 26. april 2013 http://blogg.veckorevyn.com/hiilen/ Min favoritt:)
AnonymBruker Skrevet 29. april 2013 #17 Skrevet 29. april 2013 Jeg liker HildeChristina og Heidi Larsen sine blogger..virker som to supre jenter begge to Anonym poster: 2e6665b2598fc554e32743da89039bec
Samaysa Skrevet 29. april 2013 #19 Skrevet 29. april 2013 Killer Colours ELSKER bloggen hennes! Hun er så pen! Og så flink! Takk for tips Kjempepen jente og bra blogg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå